ב- DSV מברכים: התשתית הלוגיסטית באיחוד האמירויות נפתחת לישראלים

DSV ישראל: הסכם השלום עם האמירויות מהווה יתרון עצום, הלקוחות הישראליים יוכלו להנות מהתשתית החזקה של DSV באיחוד


12:14 ,16.08.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

בחברת DSV ישראל מברכים על הסכם השלום עם איחוד האמירויות ולדברי לימור גיל שני, סמנכ״לית השיווק והמכירות בחברה, הסכם השלום מהווה יתרון עצום שכן הלקוחות הישראליים יוכלו להצטרף ללקוחות הגלובליים ולהנות מהתשתית החזקה והמבוססת של הרשת באיחוד.

 

כאמור, איחוד האמירויות הגבירה בשנים אחרונות את מעמדה האזורי הן בהיבט הכלכלי והן המדיני וכיום מהווה גורם גיאו-פוליטי משמעותי במזרח התיכון. ועל רקע זה ענקית הלוגיסטיקה DSV זיהתה לפני שנים את המגמה והשיקה בשנת 2007 את פעילותה באיחוד האמירויות באמצעות משרדים מקומיים וב- 4 מחסנים לוגיסטיים במיקומים מרכזיים.

 

לדברי לימור גיל שני, כיום לחברה נוכחות חזקה באיחוד האמירויות והיא מעסיקה למעלה מ- 125 עובדים מנתינויות שונות הדוברים 15 שפות והיא מטפלת בכל שנה בכ- 20,000 TEU ובלמעלה מ- 10,000 טון מטען אווירי ומציעה קשר חזק עם כל מדינות המפרץ הפרסי.

 

לימור גיל שני הוסיפה: ״הרשת הגלובלית של DSV ובפרט באזור המפרץ הפרסי, מהווה מעתה, עם הסכם השלום עם ישראל, יתרון אדיר ליבואנים ויצואנים ישראלים שיוכלו מעתה לקבל שירותים לוגיסטיים מלאים תחת הכיסוי ורמת השירות הגבוהה של DSV״.

 

נציין כי DSV הגלובלית נסחרת בנאסד"ק של קופנהגן והיא חברת השילוח והלוגיסטיקה הרביעית בגודלה בעולם. לחברה 55,000 עובדים והיא מפעילה כ- 1000 משרדים ב- 90 מדינות. החברה מציעה מכלול פתרונות לניהול שרשרת אספקה תחת קורת גג אחת.

DSV ישראל מובילה את ענף השילוח הבינלאומי בארץ עם ניסיון של למעלה מ- 50 שנה. החברה מעסיקה כ 750 עובדים ב-14 אתרים ברחבי הארץ.