אשדוד בונדד מקימה מתחם לוגיסטי חדש באשדוד

קבוצת אשדוד בונדד מרחיבה את פעילותה עם הקמת מתחם לוגיסטי חדש בשטח של כ-6,000 מ״ר. המתחם החדש מוקם בסמוך למתחם הראשי של החברה באזור התעשייה הקלה באשדוד. רועי שלזינגר, מנכ״ל קבוצת אשדוד: מאמינים כי המתחם החדש יתמוך בהמשך צמיחת החברה״


09:22 ,30.05.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת אשדוד בונדד, המתמחה במתן שרותי לוגיסטיקה, אחסון, מסופים ובונדד, מרחיבה את פעילותה עם הקמת מתחם לוגיסטי חדש בשטח של כ-6,000 מ״ר. המתחם החדש מוקם בסמוך למתחם הראשי של החברה באזור התעשייה הקלה באשדוד, ועם סיום עבודות הבנייה והשדרוג של התשתיות האמורות, יגדל שטח המתחם הכולל של החברה במתחם הראשי לכ-40,000 מ״ר מקורים.

 

המרלו״ג החדש נבנה בסטנדרטים גבוהים ויאפשר לקבוצת אשדוד בונדד להציע ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים, תוך התמקדות בפתרונות אחסון ולוגיסטיקה מתקדמים. המתחם החדש יהיה מצויד בטכנולוגיות מתקדמות לניהול מלאי ותפעול לוגיסטי יעיל.

 

״אנו שמחים להכריז על הקמת המתחם הלוגיסטי החדש״, אמר רועי שלזינגר, מנכ״ל קבוצת אשדוד בונדד. ״המתחם החדש יאפשר להרחיב את פעילותנו ולספק ללקוחותינו שירותים איכותיים ומגוונים עוד יותר. אנו מאמינים כי המתחם החדש יתמוך בהמשך צמיחת החברה ויהווה נכס משמעותי עבורנו ועבור לקוחותינו״.

מאשדוד בונדד נמסר כי ״הקמת המתחם הלוגיסטי החדש הינה צעד נוסף במסגרת צמיחתה של קבוצת אשדוד בונדד והתבססותה כאחת מקבוצות הלוגיסטיקה המובילות בישראל״. 

 

קבוצת אשדוד בונדד פעילה בתחום הלוגיסטיקה והאחסון מזה למעלה מ-50 שנה. החברה מתמחה במגוון רחב של שירותים, לרבות אחסון סחורות, ניהול מלאי, בונדד, מסופי מטען, הפצה, שירותי ערך מוסף ועוד.