אדם בר-לב, מנכ״ל אלדן קרגו, הלך אמש לעולמו

הלווייתו תתקיים היום, 6 בפברואר, בבית העלמין "גני אסתר" בראשון לציון בשעה 15:00. יורם ארבל: "אדם היה בנאדם יחיד ומיוחד". חנן וייסמן: "אדם היה כמו מגדלור בחברה"


10:44 ,06.02.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

אדם בר-לב, מנ"כל חברת אלדן קרגו, הלך אמש לעולמו והוא בן 53 בלבד. הלווייתו תתקיים היום, 6 בפברואר, בבית העלמין "גני אסתר" (שער 3), ברחוב על כנפי נשרים, בראשון לציון בשעה 15:00.

 

בחברת אלדן כתבו הבוקר כך:

"ברוך דיין האמת"

נפלה עטרת ראשנו

בצער רב ובאהבה גדולה

אנו נפרדים בטרם עת ממנהלנו

הדגול והאהוב

אדם בר-לב ז"ל

שנפטר אתמול אחה"צ

 

יורם ארבל, מי שהיה במשך שנים רבות שותפו של אדם בר לב ז"ל בחברת אלדן קרגו סיפר הבוקר כי "אדם היה בנאדם יחיד ומיוחד במינו. מילה אצלו זו היתה מילה. היתה בינינו הרמונה מלאה ויחסי חברות איתנים מהרגע שהכנסתי אותו כשותף לחברת אלדן קרגו ועד לרגע שיצאתי לגמלאות. כשהוא ביקש שאחזור על מנת לעזור הגעתי בשמחה".

 

ארבל מוסיף ומספר כי דרכם המשותפת יחדיו החלה לאחר אדם חזר לישראל אחרי שהות בת מספר שנים בארה"ב בה עבד כמשלח בינלאומי. "בזכות הידע והיוזמה שלו אלדן נמצאת היום במקום שהיא נמצאת – עם עובדים רבים, עם פרילאנסרים שקשורים לרשת עולמית ונרחבת של סוכנים. מטבע הדברים, בהיותי סוכן מכס, התמקדתי בתחום המכסי, ואדם התמקד בשילוח, בטיפול ברשת הסוכנים בעולם ובפיתוח העסקי של החברה". 

 

חנן וייסמן, מנהל סניף אלדן בחיפה, הוסיף כי "אדם היה כמו מגדלור בחברה. כולם אהבו אותו מאוד. הוא היה בוס שמדבר בגובה העיניים, צנוע, לא מתנשא. זה אובדן גדול". 

 

וייסמן ספד לאדם באומרו: "אשרנו שזכינו לעבוד איתו ובמחיצתו לאורך שנים. אנו כואבים את לכתך. תחסר לנו מאוד כחבר וכעמית לעבודה".