UPS מתרחבת בקוסטה ריקה

תרכוש שתי חברות לוגיסטיקה מבוססות המתמחות באיסוף והפצה ובשרותי עמילות מכס. עפ"י קרן המטבע העולמי, כלכלת קוסטה ריקה צפויה בקצב שנתי ממוצע של שבעה אחוזים על פני חמש השנים הקרובות


00:00 ,11.09.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

UPS רוכשת את הנכסים והפעילות של שתי חברות לוגיסטיקה מבוססות בקוסטה ריקה. האחת, חברת Union Pak de Costa Rica S.A המתמחה באיסוף והפצה של חבילות והחברה השניה, חברת SEISA מתמחה בשרותי עמילות מכס והפצה. שתי החברות מנהלות פעילות עסקית ארוכת שנים כקבלני שירות מאושרים מורשה ( ASC ) של חברת UPS.

מהודעת החברה נמסר כי הרכישה תאפשר לחברת UPS לחזק את האחיזה שלה בפעילות הכלכלית המתרחבת של קוסטה ריקה אל מול שווקים אזוריים ועולמיים באמצעות הרשת של UPS . דובר החברה ציין כי לבעלי המטענים בקוסטה ריקה, UPS תוכל לספק, תחת קורת גג אחת, שירות טוב יותר לשילוח חבילות קטנות, לשילוח מטענים , עמילות מכס , עם קישור חזק לרשת התחבורה הגלובלית של UPS.

"UPS נהנה ממערכת יחסים מוצלחת עם שתי החברות הללו", אמר רומיין סגין , נשיא אזור אמריקה ב- UPS. "עם הרכישה של חברות אלו, UPS יכולה לספק חבילה מלאה של שירותים לוגיסטיים. UPS משקיעה באופן קבוע ברשת הגלובלית שלה והעסקה הזו ממחישה את המחויבות הגוברת של החברה לשרת את הצרכים של לקוחות בקוסטה ריקה, ובכל רחבי אמריקה הלטינית ".

 

דורבר החברה ציין כי UPS נהנה מצמיחה איתנה בקוסטה ריקה מאז החלה לפעול שם בשנת 1990. עם הסכמי סחר עם קנדה, סין , מקסיקו וארצות הברית, היבוא והיצוא השנתי של קוסטה ריקה צפוי לגדול בקצב שנתי ממוצע של שבעה אחוזים על פני חמש השנים הקרובות, על פי קרן המטבע הבינלאומית.

 

UPS מצפה להשלים את העסקאות ברבעון הרביעי של שנת 2013. תנאי העסקה לא פורסמו.