PORT2PORT משיקה אפליקציית אייפון חדשנית

האפליקציה הייחודית מאפשרת לגולש לחפש מידע אודות הפלגות על פי חלוקה של סוכני אוניה, יבוא, יצוא, נמלי יעד, נמלי מוצא, ואף מאפשרת לגולש להתעדכן בחדשות בתחום התובלה והלוגיסטיקה


00:00 ,10.03.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

האפליקציה הייחודית מאפשרת לגולש לחפש מידע אודות הפלגות על פי חלוקה של סוכני אוניה, יבוא, יצוא, נמלי יעד, נמלי מוצא, ואף מאפשרת לגולש להתעדכן בחדשות בתחום התובלה והלוגיסטיקה
 
קבוצת PORT2PORT משיקה אפליקצייה חדשנית למכשיר ה-iPhone, זאת לאחר חודשים רבים של פיתוח. האפליקציה החדשנית מאפשרת לקבל מידע עדכני ואמין, בכל רגע נתון והיא זמינה להורדה מחנות האפליקציות של אפל, ללא תשלום.

 

האפליקציה מאפשרת לקבל מידע עדכני אודות הפלגות מטען של אניות הפוקדות את נמלי ישראל, ביבוא וביצוא. המידע מתעדכן בזמן אמת ישירות מסוכני האניה המייצגים את כל חברות הספנות הפועלות בישראל.

 

בנוסף, האפליקצייה מאפשרת להתעדכן בחדשות מהתחום אשר עולות לאתר PORT2PORT ואף לעיין בארכיון האתר. האפליקציה מספקת למשתמשים בה ידיעות חדשותיות עדכניות בתחום התובלה הימית, התובלה האווירית, התובלה היבשתית, חדשות מתחום הלוגיסטיקה וכן חדשות שעשויות לעניין את קהל היבואנים והיצואנים בתחום היבוא והיצוא, והיא ומרכזת את המידע המלא על כל עולם התובלה והלוגיסטיקה.

 
דורון גבע, מנכ"ל PORT2PORT: "אנו רואים חשיבות עליונה בצורך למקם עצמנו על צומת המידע המקשר את ספקי השירותים הלוגיסטיים וחברות הספנות והתעופה מחד, עם ציבור היבואנים והיצואנים, הסוחרים והתעשיינים וכל אלו שעבורם הלוגיסטיקה מהווה חלק מהותי בפעילות העסקית שלהם, מאידך. כמדיה הגדולה והמובילה בישראל בתחומי התובלה והלוגיסטיקה, אנו רואים חשיבות עליונה לעמוד בחזית הטכנולוגית ולפתח מוצרים חדשים שבאמצעותם ניתן להיחשף למידע אמין ועדכני" 
 
לדברי מנכ"ל החברה, בכוונת PORT2PORT להרחיב את מגוון השירותים הניתנים לקהל המשתמשים באפליקציה לשירותים נוספים בקרוב.
 
ניתן להוסיף את האפליקציה בחינם בחנות האפליקציות של אפל. להורדה לחצו כאן.