האסטרטגיה הניהולית של ענקית השילוח DP-DHL בשוק הלוגיסטי תחת השם "אסטרטגיה 2020", כפי שהוצגה למשקיעים, מתמקדת בשלושה נושאים עיקריים: מיקוד, חיבור וצמיחה.
מטרת האסטרטגיה היא להציע ללקוחות קישורים בין החטיבות השונות של החברה, שיתבטאו ביכולת לצמוח בשוקים של המסחר האלקטרוני ובקרב השווקים הצומחים.
DP-DHL מייחסת כזו חשיבות לשוק המסחר האלקטרוני, עד ששמה של חטיבת הדואר ישונה מ"דואר" ל"דואר-מסחר אלקטרוני-חבילות".
בנוסף יוצג המודל הגרמני של מסחר אלקטרוני על בסיס גלובלי, כולל בשווקים עצומים, כמו ארצות הברית, או מגוונים, כמו הודו. חטיבות אחרות של החברה, כמו האקספרס, יכוונו במטרה לתמוך באסטרטגיה החדשה.
לדברי מנכ"ל DP-DHL פרנק אפל, שביקר לאחרונה בישראל, החברה רוצה להשתמש בנוכחות הגלובלית שלה בכדי להציג את עצמה כספק מספר אחת של שירותי מסחר אלקטרוני מעבר לגבול בקווי הסחר הבינלאומיים, וכאחת החברות המובילות בשוק החבילות של ה-B2C.