שר התמ"ת ומנכ"ל פיליפס העולמית ידונו בהעמקת שיתוף הפעולה

נכון להיום מעסיקה פיליפס כ-600 עובדים בישראל כאשר הרוב הגדול עוסק בפעילות מחקר, פיתוח והנדסה וכן ייצור ושיווק של החטיבה הרפואית של פיליפס


00:00 ,09.07.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

שר התמ"ת שלום שמחון ומנכ"ל פיליפס העולמית, פראנס ון האוטן, יפגשו בלשכת השר בירושלים וידונו בהעמקת שיתוף הפעולה. כמו כן, יידונו הבכירים בקידום והוצאה לפועל של הסכם התאגידים שיש לפיליפס עם מתימופ במשרד התמ"ת, במטרה להוציא את שיתופי הפעולה בתחום המו"פ מן הכח אל הפועל. כמו כן, יציע השר לעמיתו בחברת פיליפס, להרחיב את שיתוף הפעולה עם החברה במסגרת תערוכת מֶדִיקָה ובתחום הטכנולוגיות הרפואיות.

נציין כי נכון להיום פיליפס מעסיקה כ-600 עובדים בישראל כאשר הרוב הגדול עוסק בפעילות מחקר, פיתוח והנדסה וכן ייצור ושיווק של החטיבה הרפואית של פיליפס. נשיא פיליפס מבקר בישראל על מנת לערוך היכרות עם מקבלי ההחלטות במדינת ישראל על מנת לקיים דיאלוג על נושאים בעלי עניין הן למדינה והן לחברת פיליפס.

במהלך הביקור צפוי נשיא פיליפס להיפגש עם רה"מ נתניהו, הנשיא פרס, שר התמ"ת שלום שמחון, מנכ"ל משרדו, שרון קדמי, והמדען הראשי במשרד התמ"ת, מר אבי חסון. הוא צפוי גם להיפגש עם לקוחות מפתח, בעיקר בתחום הבריאות, עובדי החברה בישראל ושורה של מוקדי חדשנות ישראלית. אחת הכוונות היא להרחיב את שיתוף הפעולה בתחומי המחקר והחדשנות של פיליפס עם גופים שונים במדינת ישראל.

חברת פיליפס העולמית (Royal Philips Electronics) שבסיסה באמסטרדם, עוסקת בתחומי הבריאות, מוצרי הצריכה והתאורה. החברה נוסדה בשנת 1891 כבית חרושת לנורות בעיר ההולנדית איינדהובן ומחזור המכירות שלה בשנת 2011 היה 22.6 מיליארד יורו.

פיליפס פעילה בישראל מאז הקמת המדינה בפעילות מסחרית של מוצרי צריכה, מכשור רפואי ותאורה החברה פתחה נציגות מקומית בישראל בשנת 1998, במטרה מוגדרת: לאתר הזדמנויות עסקיות עבור פיליפס בקרב סביבת הטכנולוגיה הישראלית ולהביא לפיתוח הפעילות המסחרית של פיליפס בישראל ובניית מעמד המותג בישראל.