עמיעד מערכות מים זכתה באות היצואן המצטיין לשנת 2012 בתחום הקלינטק

מנכ"ל החברה אריק דיין: "כיצואנים, אנו נמצאים כיום בתקופה מאתגרת, הבוחנת את חוסנה של הכלכלה הישראלית. אני משוכנע שמדינת ישראל תדע להתמודד עם האתגר הזה"


10:37 ,05.02.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

עמיעד מערכות מים, המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות סינון מים ב-80 מדינות בעולם ופועלת מקיבוץ עמיעד שבגליל, זכתה באות היצואן המצטיין לשנת 2012 בתחום הקלינטק.

 

הטקס נערך השבוע בבית הנשיא בהשתתפות נשיא המדינה שמעון פרס, שר הכלכלה נפתלי בנט, ראשי מכון היצוא ובכירי המשק. האות הוענק לעשר החברות המובילות בייצוא הישראלי.

 

בטקס אמר מנכ"ל עמיעד אריק דיין: "פרס היצואן המצטיין הוא אות כבוד על ההשקעה והמסירות של כלל עובדי עמיעד. אחת הבעיות הקשות בעולם היא מחסור במים נקיים והחזון של עמיעד הוא לפתח פתרונות טכנולוגיים חדשניים לבעיה הזו.

 

"עמיעד ייצאה ב-2012 מוצרים ופרויקטים בשווי הגבוה מ-83 מיליון דולר וגאה בחדשנות הישראלית שהיא מפיצה בעולם. אנו גאים לא רק בהיותנו חברה ישראלית וחברה קיבוצית, אלא גם חברה הממוקמת בצפון הארץ, המעסיקה למעלה מ-400 עובדים, המייצגים את הפסיפס האנושי המגוון והאיכותי שקיים בגליל.

 

"כיצואנים, אנו נמצאים כיום בתקופה מאתגרת, הבוחנת את חוסנה של הכלכלה הישראלית, כשגורמים בינלאומיים מאיימים להחרים תוצרת ישראלית. אני משוכנע שמדינת ישראל תדע להתמודד עם האתגר הזה ולהבטיח את המשך השגשוג והצעדה קדימה של המשק הישראלי, שהוא מקור של ביטחון וגאווה לכל ישראלי באשר הוא".

 

אמר הנשיא פרס: "הפרסים המוענקים לכם היום אינם רק ציון של הערכה על הצלחתכם בעבר, הם קריאה לחברות ישראליות להמשיך, ליזום ולחתור להישגים גדולים".

 

בנט: "אין זה פשוט להצטיין בייצוא. המכנה המשותף המגדיר את כל החברות ואת היזמות זו תעוזה וחוצפה. רק יזמות ישראלית תייצר מקומות עבודה חדשים ברמה הנדרשת".