עמי אראל מסיים את תפקידו כיו"ר מכון היצוא

עמי אראל, המכהן מזה כשנתיים כיו"ר מכון היצוא הודיע אתמול על כוונתו לסיים את תפקידו בספטמבר 2011, מועד קיום האסיפה הכללית השנתית של המכון


00:00 ,21.07.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

עמי אראל, המכהן מזה כשנתיים כיו"ר מכון הייצוא הודיע אתמול על כוונתו לסיים את תפקידו בספטמבר 2011, מועד קיום האסיפה הכללית של המכון. עם פרישתו ישלים למעשה אראל קדנציה בתפקיד על פי תקנון מכון הייצוא.

אראל, המשמש כנשיא דיסקונט השקעות וכיו"ר החברות סלקום, כור תעשיות, מכתשים אגן ונטוויז'ן אמר עם הודעתו: "במהלך כהונתי פעל מכון הייצוא בשיתוף עם משרד התמ"ת לשיפור ולהרחבת סל השירותים המוענק ליצואנים על רקע המשבר הכלכלי ובעיית שער החליפין. בתקופה זו הושקעו משאבים לשדרוג טכנולוגי של המכון והונחו תשתיות מהותיות לקידום הייצוא בשנים הקרובות עם דגש על שווקי היעד – סין, הודו וברזיל".

ממכון הייצוא נמסר כי, אראל הודה לשר התמ"ת, מר שלום שמחון, על שיתוף הפעולה בתקופת כהונתו וכן לחברי מועצת המנהלים, למנכ"ל אבי חפץ ולעובדי מכון הייצוא.

עוד נמסר כי, אראל ביקש להודות לשר התמ"ת הקודם, בנימין (פואד) בן אליעזר, על תמיכתו ולמנכ"ל משרד התמ"ת, שרון קדמי, ולראש מנהל סחר חוץ, בעז הירש, על שיתוף הפעולה עם מכון הייצוא.