עוקפים את החרם הטורקי: משלחת יבואנים תצא בקרוב לדובאי

חברת PureTrans, המפעילה גשר ימי-יבשתי, בשיתוף עם DP WORLD, המקשר בין שווקי המזרח לישראל, דרך דובאי, מארגנת משלחת יבואנים שתצא לדובאי ב- 23 ביוני. חברי המשלחת יקחו חלק בסמינרים, מפגשי נטוורקינג עם ספקים ולקוחות פוטנציאלים וסיור בנמל דובאי


10:52 ,13.06.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

בעקבות החרם הטורקי על סחורות ישראליות, חברת הלוגיסטיקה PureTrans מארגנת משלחת יבואנים שתצא לדובאי ב-23 ביוני 2024. מטרת המשלחת היא לסייע לחברות ישראליות להרחיב את עסקיהן ולמצוא שותפים חדשים בדובאי ובשווקים במזרח ובכך להציע אלטרנטיבה לספקים מטורקיה.

 

חברי המשלחת לדובאי יקחו חלק בסמינר על עקרונות היבוא/יצוא בדובאי, במפגשי נטוורקינג עם שותפים פוטנציאליים, בפאנל מומחים בנושא הזדמנויות עסקיות חדשות, ובסיור בנמל דובאי.

 

"אנו נרגשים לארגן את המשלחת לדובאי", אמר גל שפר מנכ"ל PureTrans. "אנו מאמינים שזו הזדמנות מצוינת עבור חברות ישראליות להמשיך ולצמוח למרות החרם הטורקי. אנו בטוחים שהמשלחת תהיה הצלחה גדולה ותסייע לחברות ישראליות למצוא שווקים חדשים ורווחיים."

 

כאמור, החרם הטורקי יצר קשיים רבים עבור חברות ישראליות שהסתמכו על ספקים וסחורות מטורקיה. על רקע זה, חברת PureTrans מציעה פתרון חדשני המאפשר לחברות ישראליות לייבא סחורות מאזור הסחר החופשי בג׳בל עלי ומשווקי המזרח באמצעות נתיב יבשתי מהיר ויעיל.

 

נתיב "אל פניקס", שפותח על ידי PureTrans בשיתוף פעולה עם חברת הענק DP WORLD, המפעילה עשרות נמלים וטרמינלים ימיים, מאפשר הובלת סחורות משווקי המזרח לדובאי ומשם במשאיות לישראל תוך 7 ימים בלבד.

 

חברות ישראליות רבות כבר נהנו מהיתרונות של נתיב "אל פניקס", אמר שפר והוסיף: "הצלחנו לעקוף את החרם הטורקי ולהמשיך לייבא סחורות באיכות גבוהה ובמחירים תחרותיים".

 

לדבריו, יציאת המשלחת לדובאי תהווה הזדמנות עסקית מצויינת ליבואנים ישראלים רבים המחפשים ספקים חדשים, על רקע החרם הטורקי, ובמקביל את הפתרון הלוגיסטי לשינוע הסחורות לישראל.

 

לרישום למשלחת לדובאי – לחצו כאן