משלחת של איגוד לשכות המסחר הובילה למימוש פרויקטים בתחום הלוגיסטיקה

חברי המשלחת נפגשו עם בכירי התעשייה והלוגיסטיקה במדינת ג'ורג'יה, כמו גם קיימו פגישות בנמל סוואנה ובשדה התעופה של אטלנטה


00:00 ,04.04.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

משלחת של איגוד לשכות המסחר חזרה מביקור עסקי בג'ורג'יה, ארצות הברית.

בראשות המשלחת עמדה מנהלת המכללה העסקית של איגוד לשכות המסחר לבנת קיזנר. נסיעת המשלחת נערכה בשיתוף הקונסול הכללי של ישראל באטלנטה, הנספחות המסחרית של ישראל ביוסטון, לשכת המסחר ארצות הברית– ישראל (AICC) והרשות לפיתוח כלכלי של מדינת ג'ורג'יה. מטרת הביקור היתה לבחון הזדמנויות עסקיות ושיתופי פעולה בין חברות ישראליות לחברות אמריקאיות בתחומי הרכש והלוגיסטיקה.

המשלחת כללה נציגים של חברת נמלי ישראל, צים וחברות המעניקות פתרונות לוגיסטיים לאורך כל החוליות בשרשרת האספקה הגלובלית.

ראש עיריית סוואנה עדנה ג'קסון אירחה את המשלחת לאירוע חגיגי, אליו הוזמנו ראשי הארגונים הכלכליים המקומיים והקהילה היהודית. במהלך האירוע התקיימו פגישות עם למעלה מ-70 חברות אמריקאיות, המעוניינות בשיתופי פעולה עם החברות הישראליות.

כן התקיים סיור בנמל סוואנה שצפוי בעשור הקרוב להפוך לנמל השני בגודלו בארצות הברית, בשל יכולתו למצוא איזון בין היבוא ליצוא. סוואנה הינה יצואנית של חומרי גלם. בכדי להגדיל את היבוא, שכנעה הנהלת הנמל חברות כמו וול מארט, הום דיפו ואיקאה לנצל את הקרקעות הריקות הנמצאות ליד הנמל בכדי לבנות עליהם מרכזי הפצה, בהם נפרקות הסחורות שמגיעות מעבר לים.

באטלנטה השתתפו חברי המשלחת בכנס הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה, המתקיים זו השנה החמישית. הכנס סיפק לחברות הישראליות הזדמנות ייחודית להכיר את הצרכים והאתגרים של התעשייה האמריקנית בתחום הלוגיסטיקה ולהיחשף להזדמנויות עסקיות. לחברי המשלחת היתה הזדמנות לחשוף את עצמם בפני צמרת עולם הלוגיסטיקה ובכירי התעשייה האמריקאית.

בנוסף קיימו חברי המשלחת פגישות עסקיות עם ההנהלה הבכירה של חברת UPS, הנהלת שדה התעופה באטלנטה וחברי לשכת המסחר ארצות הברית-ישראל.

קיזנר: "הביקור היה פורה וכלל פגישות עסקיות רציניות וברמה גבוהה ביותר. החברות הישראליות מדווחות על דיונים בעסקאות בעלות היקף של מיליוני דולרים וכבר מתכננות את ביקורן הבא בג'ורג'יה כדי לחתום על חוזים למימוש הפרויקטים".