משלחת ראשונה של חברות פרסום דיגיטלי ישראליות יצאה ליפן ולקוריאה הדרומית

שוק הפרסום הדיגיטאלי ביפן מוערך ב-9.7 מיליארד דולר וב-3 מיליארד דולר בקוריאה. החברות ייפגשו עם סוכנויות הפרסום הגדולות בשתי המדינות


11:06 ,01.12.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

משלחת ראשונה של חברות טכנולוגיה ישראליות בתחום פתרונות לשחקני פרסום ומוציאים לאור תיפגש השבוע עם צוותי החדשנות של חברות הפרסום הגדולות בקוריאה וביפן. המשלחת אורגנה על ידי הנספחויות המסחריות של משרד הכלכלה ביפן ובקוריאה הדרומית, מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה ומכון היצוא.

 

החברות הישראליות יציגו פתרונות מתקדמים בתחום הפרסום הדיגיטלי בפני חברות פרסום קוריאניות ויפניות, וכן חברות טכנולוגיה המפעילות פלטפורמות שונות לפרסום ומסחר מקוון.

 

הנספח המסחרי של משרד הכלכלה בקוריאה הדרומית שי פילר: " שוק הפרסום הדיגיטלי בקוריאה מוערך בכ-3 מיליארד דולר והוא גדל ב-13% כל שנה. הנוכחות של רשת סלולרית מתקדמת ואחוז חדירה גבוה של מכשירים סלולריים חכמים, הופכים את קוריאה הדרומית לגן עדן של פרסום דיגיטלי, בדגש על המובייל. מעבר לשוק המקומי החזק בקוריאה, מתקבלות הרבה החלטות שיווקיות/פרסום הנוגעות לקמפיינים העולמים של חברות ענק כגון יונדאיי וסמסונג. החברות הישראליות יקיימו פגישות עם חברות פרסום מקומיות בסמינר עסקי וכן יקיימו פגישות עם צוותי החדשנות של חברות הפרסום הגדולות בקוריאה".

 

הנספחת המסחרית של ישראל ביפן נועה אשר: "ביפן צפוי לחברות הישראליות לוח זמנים  עמוס, הכולל ביקורים בחברות הפרסום הגדולות ביפן כדוגמת הקואודו, יאהו יפן, רקוטאן, דנטסו ו-OPT.  החברת היפניות מסתכלות על הפתרונות הישראליים כאמצעי לשדרוג המוצרים שלהן, או כיעד להשקעה בחברות הישראליות. יפן נחשבת לאחת המדינות המתקדמות בשוק הפרסום הדיגיטלי בעולם. שוק הפרסום הדיגיטלי מוערך ביפן ב-9.7 מיליארד דולר בשנה. תחום הפרסום במובייל מוערך ב-4  מיליארד דולר השנה וצפוי להכפיל את עצמו עד שנת 2019".

 

מנהלת תחום הניו מדיה במכון היצוא לי אבירם: "השווקים של יפן וקוריאה הדרומית הם שווקים  שמחד בעלי פוטנציאל רב וידוע ומאידך מציבים אתגרים עבור החברות הישראליות. מרבית החברות הישראליות בתחום זה פונות בראש ובראשונה לשוק האמריקאי ולאחר מכן מתפתחות מזרחה על גבי הגלובוס – עוברות במערב אירופה, מזרחה וכן הלאה. בפעילות זו משתתפות שש חברות, שקיבלו החלטה להשקיע ולהעמיק את פעילותן בשווקים אלו. כגופים הפועלים לקידום היצוא והסחר הבינלאומי, שמנו לנו למטרה לפתוח דלתות והזדמנויות גם בשווקים היותר מאתגרים ולא ברורים מאליהם עבור התעשיה הישראלית. אנחנו מקווים שבפעילות זו נייצר בסיס קשרים שיעמוד לרשות החברות הישראליות העתידיות שיבשילו במוכנותן לשווקים אלו".

 

ממינהל סחר חוץ נמסר כי ההיקף הכולל של הסחר בסחורות בין ישראל ליפן היה כ-2.3 מיליארד דולר בשנת 2014, כאשר גובה היצוא ליפן היה כ-800 מיליון דולר וגובה היבוא כ-1.5 מיליארד דולר, ואילו ההיקף הכולל של הסחר בסחורות בין ישראל לקוריאה הדרומית היה כ-1.9 מיליארד דולר בשנת 2014, כאשר היקף היצוא עמד על כ-600 מיליון דולר והיקף היבוא על כ-1.3 מיליארד דולר.