מנהלי חברות תוכנה מישראל ייפגשו עם ענקיות הטכנולוגיה בטייוואן

11 החברות ישתתפו בתערוכת קומפיוטקס, תערוכת האלקטרוניקה הגדולה באסיה, וייפגשו עם ההנהלות הבכירות של Asus ו- HTC


00:00 ,03.06.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

משלחת ישראלית שבה 11 חברות תוכנה יצאה היום (ב') לביקור עבודה בטייוואן, במהלכו תקיים פגישות עם ההנהלות הבכירות של שלוש חברות ענק טייוואניות בתחום מוצרי הצריכה האלקטרונים (מחשבי לוח, מחשבים ניידים, טלפונים חכמים ועוד): Acer, Asus ו- HTC.

בנוסף ישתתפו נציגי החברות בתערוכת קומפיוטקס שתיערך בטייפה, תערוכת האלקטרוניקה הגדולה והחשובה באסיה.

החברות יציגו בתערוכה במסגרת הביתן הישראלי, ביוזמת הנספחות המסחרית של משרד הכלכלה בטייוואן ובשיתוף עם מחלקת ההיטק במכון היצוא הישראלי.

התערוכה, המתקיימת זו השנה ה-33, נחשבת לגדולה ביותר באסיה וכוללת כ-1,700 חברות, שיציגו את מיטב החידושים הטכנולוגיים בתחום המיחשוב. בתערוכה צפויים לבקר כ-130 אלף איש מרחבי העולם.

במסגרת הביקור והביתן יציגו החברות הישראליות טכנולוגיות חדשניות, אותן ניתן לשלב במוצרי אלקטרוניקה, כגון מכשיר מיוחד להארכת משך חיי הסוללה, אנטנה לשיפור קליטה, פתרונות אבטחה לאנדרואיד, שליטה מרחוק במחשבים ניידים ומחשבי לוח (טאבלטים), העברת מידע ממדיה ניידת ללא צורך במחשב ועוד.

הנספח המסחרי של משרד הכלכלה בטייוואן דורון חמו: "הביתן הישראלי מושך אליו מבקרים רבים בזכות העובדה שישראל ידועה כמדינה חדשנית ומתקדמת. צוות הנספחות קבע מראש לכל החברות המשתתפות עשרות פגישות עם חברות מקומיות. אני מעריך כי פגישות אלו, כמו גם הביקורים והמפגשים הייעודיים שתואמו עם נציגים בכירים של כמה מהשחקניות המובילות בשוק העולמי, יניבו תוצאות טובות עבור החברות הישראליות".

מנהל מחלקת היטק במכון הייצוא מיקי אדמון: "החברות הישראליות מתאפיינות בחדשנות רבה ומושכות תשומת לב בכל העולם. קיום הפגישות עם מובילות שוק עולמיות מחזק לא רק את החברות הישראליות המשתתפות, אלא גם את התעשייה הישראלית כולה".

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בשנת 2012 הסתכם הייצוא הישראלי לטייוואן ב-700 מיליון דולר, מתוכו כ-550 מיליון דולר היו מכשירים אלקטרוניים שונים וחלקיהם.