חדשנות ישראל בטקסס

עשר חברות טכנולוגיה וחדשנות ישראליות ייקחו חלק בפסטיבל SXSW השנתי, אחד האירועים הגדולים בעולם בתחום הניו מדיה


13:19 ,15.03.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

מחר (ב') ייפתח באוסטין, טקסס, פסטיבל SXSW, אחד האירועים הגדולים בעולם בתחום הניו מדיה.

 

מזה מספר שנים נוהגים נציגי חברות ותאגידי ענק בינלאומיים כמו גוגל, פייסבוק, מיקרוסופט, טיים–וורנר, NBC ויאהו לתור אחר יזמים צעירים ומבטיחים, אפליקציות ויישומים חדשניים. לפסטיבל ייצאו השנה עשר חברות טכנולוגיה ישראליות, שיציגו חידושים, טכנולוגיות ואפליקציות חדשות.

 

הנספחות המסחרית של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה, האמונה על אזור דרום ארצות הברית, ארגנה לקראת הפסטיבל מפגש של חברות ישראליות עם משקיעים, חברות ענק ושותפים פוטנציאליים.

 

במסגרת האירוע יציגו החברות את הטכנולוגיות שלהן מול קהל משקיעים וחברות יעד ויתקיימו מפגשים אישיים עם משקיעים ושותפים פוטנציאליים. לצד זאת, צפוי להתקיים גם אירוע נטוורקינג, וכן פאנל רשמי של הפסטיבל, שיתמקד כולו בחדשנות ובאקוסיסטם הישראלי.

 

באירוע יישא דברים יגאל אלבז, סגן נשיא של חברתAT&T , האחראי על חדשנות ואיתור טכנולוגיות. יונתן לוי מהיחידה להשקעות זרות ושיתוף פעולה תעשייתי במשרד הכלכלה יציג את אקלים ההשקעות בתחומי המדיה הדיגיטלית בישראל.

 

בין האפליקציות והשירותים המתקדמים שיוצגו: אפליקציה המספקת עדכונים על המתרחש בסביבת המשתמש; אפליקציה המחברת בין אמנים למעריציהם ומאפשרת שיח ומענה לשאלות; שירות אינטרנטי המאפשר הזמנת מזון ואביזרי אוהדים באצטדיונים; מערכת תרגום המאפשרת למשתמשים לתקשר בשפת האם, המתורגמת בזמן אמת לשפת המאזין.

 

מיכל נידם–וקסמן, הנספחת המסחרית של מינהל סחר חוץ בדרום ארה"ב: "אירוע זה, המתקיים באוסטין מידי שנה, מציג כר הזדמנויות נרחב עבור החברות הישראליות. כשמדובר בחדשנות, ישראל היא מילה נרדפת, ומילת המפתח של פסטיבל זה היא חדשנות. ההיענות החיובית של נציגי החברות הגדולות לקחת חלק באירוע הישראלי, כאשר יש באפשרותן לבחור להשתתף בעשרות אירועים אחרים, מעידה על הפוטנציאל הגדול שהם רואים בחברות הישראליות".