חברת האשראי Coface משיקה אפליקציה חדשה לניהול סיכוני אשראי

כרמינה מנדולה, מנכ"ל Coface ישראל: האפליקציה נועדה לסייע למנהלי הכספים והאשראי בחברות השונות ולאפשר להם לזרז תהליכים וקבלת החלטות


10:53 ,25.01.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ביטוח האשראי Coface משיקה אפליקציה חדשה וידידותית למשתמש אשר תאפשר למנהלי הכספים והאשראי בחברות השונות לנהל את סיכוני האשראי של הארגון מכל מקום, במהירות ותוך זירוז של תהליכי קבלת ההחלטות בחברה.  

 

מחברת Coface נמסר כי האפליקציה החדשה CofaMove תאפשר לקבל לנייד את כל המידע אודות הלקוח, רמת הסיכון שלו וניתוח הסיכונים בתיק האשראי של הלקוח. זאת כשירות משלים למערכת האונליין של החברה  Cofanet. בקופאס מסבירים כי המערכת החדשה יכולה לשמש גם את אנשי השיווק ומכירות של הארגון ולסייע להם להגדיל מכירות בדרך קלה ובעיקר מהירה יותר.

 

האפליקציה החדשה מספקת למנהלי הכספים והאשראי שלושה שירותים מרכזיים: הגשת בקשות למכסות אשראי מקופאס, בדיקת מכסות קיימות ובדיקת דירוג קונה בתיק הקיים. בנוסף, האפליקציה החדשה יכולה לשמש גם את אנשי השיווק והמכירות של הארגון ולאפשר להם לקצר את זמני התגובה והתהליכים הפנים ארגוניים, לקבל את המידע הרלוונטי והתמיכה לצורך ביצוע עסקה וסינון ראשוני בכל הנוגע להגדלת קו אשראי ללקוחות עמם הם נפגשים.

 

לדברי כרמינה מנדולה, מנכ"ל Coface ישראל, "החברה שמה דגש מרכזי על שירות ועל פיתוחים טכנולוגיים שיאפשרו ללקוחותיה לקבל ערכים מוספים ולנהל את מערך ביטוח האשראי שלהם בקלות, בזמינות מיידית, במהירות ומכל מקום. אפליקציית המובייל לניהול האשראי, המבוססת על ניתוח הצרכים של מאות אלפי לקוחות ברחבי העולם,  מאפשרת שיפור זמני התגובה, מידע זמין ובקרה שנועדו לסייע בייעול וזירוז תהליכים, הגדלת מכירות והפחתת סיכונים".

 

האפליקציה החדשה זמינה להורדה ללקוחות קופאס ב- google play וב- App store.