שירות ספנות חדש בין אבו דאבי לנמלי ים סוף

השירות לים האדום יספק קישוריות ישירה בין נמל ח׳ליפה של אבו דאבי לפורט סודאן, הנמל הימי הראשי של סודאן האחראי על 90% מהסחר הבינלאומי של המדינה האפריקאית


10:37 ,10.11.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

כחלק מתכניתה להרחבת רשת הקווים הבינלאומיים שלה, חברת סאפין פידרס השייכת ל״קבוצת נמלי הים של אבו דאבי״ השיקה רשמית את השירות שלה בין האמירויות לבין נמלי הים האדום. השירות המיועד לכל הלקוחות כולל גם את המסופים בפוג׳ירה וג׳דה, וזאת לאחר ביצוע פיילוטים מוצלחים.

 

השירות לים האדום יספק קישוריות ישירה בין נמל ח׳ליפה של אבו דאבי לפורט סודאן, הנמל הימי הראשי של סודאן האחראי על 90% מהסחר הבינלאומי של המדינה האפריקאית. המסלול הוא ממסופי פוג׳ירה של קבוצת אבו דאבי, על החוף המזרחי של איחוד האמירויות עובר דרך נמל ג'דה בחוף המערבי של ולטענת סאפין פידרס הוא מציע את זמן המעבר המהיר ביותר בין מוקדי הסחר החיוניים הללו. לפי החברה, נמל ח׳ליפה ישמש כמרכז טרנזיט ראשי, בעוד שהתוספת של מסופי פוג׳ירה תספק יעד נדרש בחוף המזרחי של איחוד האמירויות ולכן תצמצם את הצורך בהובלת מטענים ברשת הכבישים ולכן יבואנים ויצואנים יחסכו זמן מעבר משמעותי על ידי שימוש במסלול הישיר, המהיר עד פי ארבעה משירותי שינוע אלטרנטיביים שיכולים להימשך עד 30 יום.