שדה התעופה של דובאי במקום הראשון לטיסות מעבר

אתר Simple Flying קבע כי נמל התעופה של דובאי צועד בראש הדירוג בשל מספר סיבות, ובכלל זה היצע נרחב של אספקת שירותים מגוונים, חדר כושר הפתוח 24 שעות ביממה, בנוסף לאפשרויות הרבות בתחום הקניות


12:44 ,06.07.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

נמל התעופה הבינלאומי של דובאי מדורג במקום הראשון בעולם ברשימת שדות התעופה הטובים בעולם לטיסות מעבר. פרסום חדש של אתר Simple Flying קבע כי נמל התעופה של דובאי צועד בראש הדירוג בשל מספר סיבות, ובכלל זה היצע נרחב של אספקת שירותים מגוונים, חדר כושר הפתוח 24 שעות ביממה, בנוסף לאפשרויות הרבות בתחום הקניות. במקום השני לאחר דובאי הגיע נמל התעופה סכיפהול באמסטרדם, במקום השלישי נמל התעופה הבינלאומי של מינכן, אחריו נמל התעופה של הונג קונג וסוגר את רשימת חמשת שדות התעופה המובילים נמל התעופה הרטספילד ג'סקון בארצות הברית.

 

בדברי ההסבר כתב האתר כי דובאי ידועה במיקומה על מפת התיירות העולמית, כשנמל התעופה שלה נהנה מיוקרה הנובעת מהדימוי של האמירות. לפי Simple Flying, נמל התעופה הבינלאומי של דובאי כולל אזור קניות עצום מלא בחנויות יוקרה, הכולל מותגים בינלאומיים כמו ״שאנל״, ״ארמני״, ״הוגו בוס״, ״טיפאני ושות׳״, ״רולקס״ ואחרים.

 

בנוסף לאפשרויות הקניות, לנמל התעופה הבינלאומי של דובאי יש שירותים רבים שנוסעים יכולים ליהנות מהם במהלך ההמתנה לטיסות ארוכות טווח או מעבר, כולל בריכת שחייה, גנים פתוחים בהם ניתן לשאוף אוויר צח, בנוסף לחדרי שינה הנקראים Snoozecubes, שהם בעצם קפסולות אטומות לרעש המכילות מיטות וטלוויזיה עם מסך מגע.