רשות הנמלים בסעודיה חתמה הסכמים להקמת שני אזורים לוגיסטיים

שווי ההשקעה הכולל יגיע ל-160 לכ-42.6 מיליון דולר לטובת הקמת שני אזורים לוגיסטיים לאחסון ולטיפול במכולות בנמל האסלאמי ג׳דה שנמצא במערב סעודיה, ובנמל המלך עבדאלעזיז בדמאם במזרח הממלכה. הפרויקטים יוקמו על שטח של עד 150 אלף מ״ר


10:50 ,19.08.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

רשות הנמלים הכללית הסעודית ״מוואני״ וחברת שירותי הלוגיסטיקה אל-ג׳רי חתמו באחרונה על שני חוזים להקמת שני אזורים לוגיסטיים לאחסון ולטיפול במכולות בנמל האסלאמי ג׳דה שנמצא במערב סעודיה, ובנמל המלך עבדאלעזיז בדמאם במזרח הממלכה. שווי ההשקעה הכולל יגיע ל-160 מיליון ריאל (כ-42.6 מיליון דולר). הפרויקטים יוקמו על שטח של עד 150 אלף מ״ר.

 

לפי הודעת מוואני, שני האזורים יתרמו להגברת היעילות התפעולית של שני נמלי הים, ישפרו את התנועה המסחרית ויבטיחו את שרשראות האספקה. חברת אל-ג׳רי מסרה כי ״השקעה איכותית זו באה כהרחבה של מסעה של החברה על פני יותר מ-35 שנים בתחום חיוני זה, התורם להעלאת רמת השירותים הלוגיסטיים בנמלי הממלכה״. 

 

ראוי לציין כי ״מוואני״ חתמה על מספר הסכמים במהלך השנה הנוכחית להנחת אבן היסוד להקמת שלושה אזורים לוגיסטיים חדשים בנמל ג׳דה האסלאמי, המשתרעים על שטח של יותר מ-600 אלף מ״ר, בשווי השקעה העולה על 675 מיליון ריאל (180 מיליון דולר), בשיתוף עם חברות לאומיות ובינלאומיות. בנוסף, נחתם הסכם להקמת אזור לוגיסטי בנמל המלך עבדאלעזיז בדמאם, בשווי השקעה של עד 200 מיליון ריאל (53.3 מיליון דולר), ובשטח של 100,000 מ״ר.