רשויות העיר נוטות לקבל את ההצעה להקים רשת רכבת תחתית עקב העובדה שיכולת הקיבולת של רשת מטרו גבוהה בהרבה מזו של רכבת קלה. עלות הפרויקט: 710 עד 850 מיליון דולר
גם לרבת עמון בירת ממלכת ירדן תהיה רכבת תחתית. כך גילה מקור יודע דבר בעיריית בירת ירדן לעיתון "אלראי". לדברי המקור עיריית רבת עמון נמצאת בעיצומן של הבדיקות להקים בעיר רשת מטרו תחתית במקום רכבת קלה עילית במספר קווים.
המקור הירדני מסר עוד כי העלות המוערכת של הפרויקט נעה בין 500 ל-600 מיליון דינר ירדני (710 עד 850 מיליון דולר), וכי הוא יוצע להקמה והפעלה לחברות בינלאומיות בשיטת BOT.
העיתון הירדני מוסר כי עיריית רבת עמון נוטה לקבל את ההצעה להקים רשת רכבת תחתית עקב העובדה שיכולת הקיבולת של רשת מטרו גבוהה בהרבה מזו של רכבת קלה. נזכיר כי מסילת רכבת קלה מהירה הולכת ומוקמת בין רבת עמון לעיר זרקא, העיר השנייה בגודלה בירדן מרחק של 26 קילומטר באמצעות קבוצת חברות מכווית וספרד, והיא צפויה לצאת לדרך בשנת 2011 לתקופה של 30 שנה. הרכבת הקלה החדשה צפויה לכלול 36 קרונות ולגמוא את המרחק בין שתי הערים ב 36.5 דקות.
רבת עמון: תוכנית להקמת רכבת תחתית
רשויות העיר נוטות לקבל את ההצעה להקים רשת רכבת תחתית עקב העובדה שיכולת הקיבולת של רשת מטרו גבוהה בהרבה מזו של רכבת קלה. עלות הפרויקט: 710 עד 850 מיליון דולר
00:00 ,19.08.2008
עשוי לעניין אותך
שמונה מדינות ערביות חתמו על אמנת e- money transfer
RJ: גידול בהכנסה התפעולית בחציון
נמל עקבה: ירידה של 4% בטעינה ופריקה של סחורות מינואר עד יולי
סוריה מייקרת תעריפי מס היציאה מהמדינה
סגן נשיא IATA: המשבר בתחום התעופה לא פסח על המזרח התיכון
לופטהנזה בוחנת הקמת מרכז אזורי במצרים, ירדן או מרוקו