קהיר: המכס המצרי סיכל ניסיון להברחת טלפונים ניידים

המוכסים בנמל התעופה של קהיר תפסו אלף טלפונים ניידים חדישים מדגם נוקיה N95 בכליו של דיפלומט זר המשרת באחת משגרירויות מדינות מזרח אסיה בבירת מצרים


00:00 ,08.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

המוכסים בנמל התעופה של קהיר תפסו אלף טלפונים ניידים חדישים מדגם נוקיה N95  בכליו של דיפלומט זר המשרת באחת משגרירויות מדינות מזרח אסיה בבירת מצרים
 
שלטונות המכס של נמל התעופה הבינלאומי של קהיר דיווחו בסוף השבוע כי הצליחו לסכל ניסיון להבריח כמות גדולה של טלפונים ניידים.

על פי הדיווחים תפסו המוכסים בנמל התעופה של קהיר אלף טלפונים ניידים חדישים מדגם נוקיהN95  בכליו של דיפלומט זר המשרת באחת משגרירויות מדינות מזרח אסיה בבירת מצרים.

הדיפלומט הזר הצפין את הטלפונים הניידים בארבע מזוודות. במכס של נמל תעופה קהיר מספרים כי המוכס סולטאן סאלח חשד בדיפלומט המשמש כיועץ מסחרי בשגרירות ארצו, אשר הגיע לקהיר בטיסה נכנסת, לאחר שהתברר שהוא מרבה לנסוע בבירות האזור וכי מזוודותיו כבדות באופן בלתי סביר. בחיפוש התברר כי הדיפלומט הזר הביא לקהיר טלפונים ניידים מדגם האסור ביבוא למצרים אלא באישור גורמי הביטחון מכיוון שמדובר בטלפונים ניידים הפועלים בתדר גבוה ונהנים מיכולת טכנולוגית גבוהה.