קבוצת נמלי הים של אבו דאבי הקימה חברה לוגיסטית חדשה

המותג החדש ייקח על עצמו את תפקידה של חברת ״מיקו שירותי לוגיסטיקה״, אשר סיפקה שירותים לשוק המקומי ולמדינות המפרץ במשך יותר מארבעה עשורים, ושימשה כזרוע שילוח המטענים במגזר הלוגיסטי של קבוצת נמלי אבו דאבי


10:02 ,30.01.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

״קבוצת נמלי הים של אבו דאבי״ הודיעה כי ״נואטום״, החברה המובילה את תחום הלוגיסטיקה בקבוצה, השיקה את ״נואטום שירותי לוגיסטיקה – מזרח תיכון״ כמותג האזורי החדש של החברה, שבאמצעותו היא תציע שירותי לוגיסטיקה בשוק המזרח תיכוני.

 

המותג החדש ייקח על עצמו את תפקידה של חברת ״מיקו שירותי לוגיסטיקה״, אשר סיפקה שירותים לשוק המקומי ולמדינות המפרץ במשך יותר מארבעה עשורים, ושימשה כזרוע שילוח המטענים במגזר הלוגיסטי של קבוצת נמלי אבו דאבי מאז רכישתה בשנת 2020. מיקו סיפקה את שירותיה למגזרים עסקיים מגוונים, ובדגש על הנפט, הגז והפטרוכימיה, באמצעות צי רכבים של למעלה מ-400 כלי רכב.

 

עם הקמת החברה החדשה בקבוצת הנמלים של אבו דאבי מבטיחים כי היא תציע ללקוחות שירות תוך שימוש ברשת הגלובלית של נואטום, הכוללת 16 טרמינלים, 143 משרדים בינלאומיים, נוכחות ב-67 נמלים וצוות של יותר מ-4,200 עובדים הפועלים ב-27 מדינות ברחבי העולם.