עכבר גרם לבהלה ברכבת מקהיר לאלכסנדריה

כלי התקשורת במצרים מתחרים ביניהם על דיווחים סנסציוניים בפרשה. אחדים מהנוסעים הגישו תלונה במשטרה בגין פגיעה באיכות הנסיעה ודרישה להחזר כספי


00:00 ,04.03.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

עכבר שהסתנן לקרון הנוסעים במחלקה הראשונה ברכבת בין קהיר לאלכסנדריה מעורר סערה רבתי במצרים.

בסוף השבוע דיווחו נוסעים ברכבת המהירה בין שתי הערים המרכזיות במצרים כי עכבר נראה מתרוצץ מתחת למושבי הנוסעים ואף התחכך ברגלי הנוסעים כחתול. העכבר אף הגדיל לעשות, סיפרו הנוסעים, ונשך את אצבע רגלו של אחד הנוסעים, שקם בבהלה ויחד עם שאר נוסעי הקרון עזב אותו בבהלה. או אז נצפה העכבר מדלג על המושבים הריקים.

כלי התקשורת במצרים מתחרים ביניהם בדיווח אודות ההיסטריה שאחזה בנוסעים, ששילמו ממיטב כספם לנסוע במחלקה הראשונה באחד מקרונות הרכבת החדשים שנרכשו מספרד על ידי חברת הרכבות של מצרים.

לפי הדיווחים, פנו נוסעים לעובד ניקיון באחד הקרונות ונענו בתשובה, "מה אני יכול לעשות?". בתגובה הגישו הנוסעים תלונה במשטרת אלכסנדריה לאחר הגעתם ליעד, בגין פגיעה באיכות הנסיעה ובדרישה להחזר כספי.

יצוין שבמצרים מוכרת וידועה התופעה של ריבוי עכברים בקרונות הרכבת, אולם התושבים מסבירים שקיים בין נוסעים לעכברים הסכם הבנות בלתי כתוב, לפיו העכברים נשארים בחוריהם שבקרונות ולא מפריעים לנוסעים בעת הנסיעה, ויוצאים מהחורים אך ורק לאחר ההגעה ליעד וירידת הנוסעים מהקרונות.