בנמל עקבה מציינים את עגינת אוניית המכולות עם המטען הגדול ביותר בתולדות הנמל.
האונייה "מארסק דטרויט" עגנה בנמל עקבה ועל סיפונה מטען כולל של סחורות יבוא ויצוא של 3,360 מכולות 40' רגל. משך הטעינה והפריקה של האונייה בנמל עמד על 30 שעות.
מנהל חברת מסוף המכולות בנמל עקבה ג'ון תומסין מסר כי האונייה פרקה 1,833 מכולות 40' רגל והוטענו אליה 1,527 מכולות בגודל דומה, מספר שיא המלמד על יכולת הניטול של המסוף בנמל עקבה.
במקביל, בוצעה עבודת שחרור מהירה של המכולות ומסירתן ליבואנים בנמל עקבה. נזכיר כי נמל עקבה מנוהל על ידי חברת APM TERMINALS בהסכם זיכיון עם החברה לפיתוח נמל עקבה ל 25 שנה מאז שנת 2006.
העיתון הירדני " אלע'ד" מדווח כי מאז קבלת ניהול מסוף המכולות בנמל עקבה מציינים בנמל בסיפוק כי שודרגה היכולת להתמודד עם בעיות הצפיפות והעומס של האוניות באמצעות יישום נוהל Berth Window וכן שופרו אמות המידה של בטיחות, התשתיות והדרכת העובדים.
מסוף המכולות בנמל עקבה הוא היחיד בירדן ומהווה שער ראשי לשוק הירדני וממנו.
נמל עקבה: שיא במטען אוניית מכולות אחת
בנמל עקבה מציינים את עגינת אוניית המכולות עם המטען הגדול ביותר בתולדות הנמל
00:00 ,15.01.2008
עשוי לעניין אותך
09.01.2008
חברת Maersk Line תקצץ בין 2,000 ל-3,000 משרות
06.01.2008
נמל עקבה: 2% גידול בטעינה ופריקה במסוף המכולות בשנת 2007
02.01.2008
ירדן: הגדלת הסיוע הכלכלי האמריקאי
30.12.2007
RJ: גידול של 17% במספר הנוסעים בשנת 2007
27.12.2007
לראשונה: נשיא ארגון FIATA מגיע לישראל
27.12.2007
ירדן: הושלמה הפרטת המכללה הטכנית לתעופה אזרחית