נמל עקבה: 2% גידול בטעינה ופריקה במסוף המכולות בשנת 2007

מסוף המכולות של עקבה הוסיף בתחילת שנת 2007 שני קווי ספנות חדשים המקשרים אותו למזרח אסיה, וכן נפתח במסוף המכולות מרכז שירות לקוחות


00:00 ,06.01.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

מסוף המכולות של עקבה הוסיף בתחילת שנת 2007 שני קווי ספנות חדשים המקשרים אותו למזרח אסיה, וכן נפתח במסוף המכולות מרכז שירות לקוחות
 
חברת מסוף המכולות של נמל עקבה רשמה בשנת 2007 גידול של 2% בהיקף הטעינה והפריקה של מכולות, וזאת לעומת השנה שקדמה לה, כך מסר מקור בכיר בחברת מסוף המכולות של עקבה אשר הדגיש כי הגידול הנזכר מגיע לאחר תקופה של קיפאון יחסי ממנה סבל מסוף המכולות במחצית הראשונה של שנת 2007. בנמל עקבה מייחסים את הגידול בעלייה בהיקף הסחורות במעבר אשר נטענו ונפרקו במסוף המכולות.
 
אמין קעואר, האחראי על קשרי הסחר בחברת מסוף המכולות של נמל עקבה, ציין כי אמנם אחוז הגידול קטן יותר משנים קודמות, אולם הבהיר כי בשנת 2007 נרשמה קפיצה איכותית בנמל מבחינת הקשר עם הלקוחות לשיפור רמת ניטול המכולות.
 
בהקשר זה ציין קעואר בראיון לעיתון הירדני "אלראי" כי בשנת 2007 נפתח במסוף המכולות של עקבה מרכז שירות לקוחות לשיפור השירות לסוכני הספנות, עמילי המכס ומשתמשי המסוף, על מנת לאפשר השלמת הליכים ביעילות ואף תשלומים שונים באמצעות בנק "סטנדרד צ'רטרד".
 
מסוף המכולות של עקבה הוסיף בתחילת שנת 2007 שני קווי ספנות חדשים המקשרים אותו למזרח אסיה, דבר שהיווה תרומה ישירה לשיפור חילופי הסחר עם מזרח אסיה. עוד מדווח כי כיום פוקדים את מסוף המכולות של עקבה 22 קווי ספנות בינלאומיים ביניהם 10 קווים ישירים.
 
קעואר ציין כי המסוף חרט על דגלו את הסיסמא "האדם מעל לכל" ומעניקה לעובדיה תנאים משופרים בכלל זה תוכנית מענקי עידוד והדרכות.