נמל התעופה של דובאי התאושש מהקורונה

שדות התעופה העיקריים באיחוד האמירויות הצליחו לחזור לרמות פעילות טרום-מגיפה, מבחינת מספר הטיסות, ובכך הפכו להיות בין שדות התעופה הבודדים בעולם שהצליחו להתגבר על ההשלכות של הקורונה


10:36 ,19.03.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

מספר הטיסות דרך נמל התעופה של דובאי, עלה לראשונה השנה על מספרן טרום מגפת הקורונה, כך לפי נתוני OAG גוף בין לאומי, המספק מידע עבור שדות תעופה וחברות תעופה. לפי הנתונים, מספר הטיסות דרך נמל התעופה של דובאי במהלך חודש פברואר הגיע ל-15,128 טיסות, לעומת 15,031 טיסות בפברואר 2019. הגידול נובע בעיקר מהמשך פעילותן הנרחבת של Emirates Airlines ו-flydubai, מנמל התעופה של דובאי, שם שתי החברות מהוות את הנתח הגדול ביותר מבחינת התעבורה האווירית ומספר הנוסעים.

 

באופן כללי שדות התעופה העיקריים באיחוד האמירויות - שדות התעופה של דובאי, אבו דאבי ושארג׳ה - הצליחו לחזור לרמות פעילות טרום-מגיפה, מבחינת מספר הטיסות, ובכך הפכו להיות בין שדות התעופה הבודדים בעולם שהצליחו להתגבר על ההשלכות של הקורונה. בסך הכול, מספר הטיסות דרך שדות התעופה באמירויות במהלך החודשיים הראשונים של השנה הסתכם ב-47,737 טיסות, לעומת 47,774 טיסות בתקופה המקבילה ב-2019 שקדמו למגיפה, כלומר הפרש של 37 טיסות בלבד, כך לפי הנתונים שפורסמו על ידי OAG.