נחנכו מתקני דלק חדשים בשדה התעופה הבינלאומי של בחריין

המתחם החדש שנחנך כולל מספר מחסני דלק סילון בקיבולת כוללת של 30,000 מ״ק. הוא משתרע על שטח של 77,000 מ״ר. לאחר טקס החנוכה הרשמי הודיעה החברה הבחריינית על הפסקת הפעילות במחסני הדלק הישנים הממוקמים באזור עראד


11:40 ,16.01.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

״חברת נמל התעופה של בחריין לדלק סילון״ השיקה רשמית את מתחם מאגרי הדלק למטוסים החדש שלה. מאגרים אלה ממוקמים בתוך מתקני נמל התעופה הבינלאומי של בחריין, ולפי החברה, הם ממלאים תפקיד חשוב בתהליך הארגון מחדש של ענף הדלק הסילוני בממלכה דבר שיסייע לה להפוך למרכז אזורי לשירותי אספקתו. לאחר טקס החנוכה הרשמי של המאגרים החדשים, הודיעה החברה הבחריינית על הפסקת הפעילות במחסני הדלק הישנים הממוקמים באזור עראד.

 

״חברת נמל התעופה של בחריין לדלק סילון״ הסבירה שסוגי המטוסים השונים יתודלקו באמצעות מערכת הברזים החדשה והמשודרגת ובאמצעות צינורות שהונחו לאחרונה בהתאם לדרישות רשויות שדה התעופה.

 

המתחם החדש שנחנך כולל מספר מחסני דלק סילון בקיבולת כוללת של 30,000 מ״ק. הוא משתרע על שטח של 77,000 מ״ר, כולל מבנים המיועדים לתפעול ולשירותים.

 

״חברת נמל התעופה של בחריין לדלק סילון״ היא מיזם משותף בין חברת התעופה של בחריין ו״חברת אחזקות הנפט והגז״ של בחריין. רשמית, החברה החדשה הוקמה בשנת 2016 במטרה לשנות את מבנה ענף הדלק הסילוני בממלכה.