מצרים: רכישת כרטיסים לרכבת באינטרנט

השירות מוצע בשלב זה לשש רכבות במצרים בקו קהיר – אלכסנדריה באמצעות תשלום בכרטיסי אשראי. נרשמה עלייה בהזמנות למחלקה הראשונה


00:00 ,08.04.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

השירות מוצע בשלב זה לשש רכבות במצרים בקו קהיר – אלכסנדריה באמצעות תשלום בכרטיסי אשראי. נרשמה עלייה בהזמנות למחלקה הראשונה
 
משרד התחבורה של מצרים השיק שירות חדש המאפשר הזמנת כרטיסי רכבת באמצעות האינטרנט. השירות החדש הושק לאחר מספר חודשי ניסיון בשיתוף המשרד לפיתוח מנהלי בממשלת מצרים. השירות מוצע בשלב זה לשש רכבות במצרים בקו קהיר - אלכסנדריה, וניתן לרכוש את הכרטיסים באמצעות כרטיס אשראי דרך האתר של רשות הרכבות המצרית www.egyptrail.gov.eg.
 
המהנדס אשרפ סלימאן, סגן יו"ר מועצת המנהלים של רשות הרכבות של מצרים, הודיע כי הזמנת כרטיס רכבת באינטרנט מחייבת ביצוע חמישה שלבים: רישות פרטים אישיים ופתיחת כרטיס אישי למשתמש, בחירת היעד, בחירת המושב הרצוי ברכבת, אישור הזמנת הכרטיס, תשלום מחיר הכרטיס באמצעות כרטיס אשראי בתוספת של 4% למחיר הכרטיס. ניתן לבטל את הזמנת הכרטיס עד 48 שעות ממועד הנסיעה ולשלם קנס של 10% ממחירו.
 
העיתון המצרי "אלמסרי אליום" מדווח כי כבר עם הפעלת השירות החדש ניכרת עלייה של 40% בהזמנת כרטיסי רכבת באמצעות האינטרנט ברכבות המחלקה הראשונה בקו קהיר - אלכסנדריה. השירות החדש אינו מאפשר להזמין כרטיסי רכבת לקבוצות.