מצרים: סוכן צים מפרט יתרונות השירות לכלכלה המצרית

לדברי וליד בדר, יו״ר דירקטוריון חברת איג׳ימאר לספנות ולוגיסטיקה, הסוכן הבלעדי של חברת צים במצרים, החברה מספקת שירות שבועי ישיר ומהיר לנמלי קופר בסלובניה וונציה באיטליה לטובת יצואני הענבים ממצרים


11:08 ,22.05.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

וליד בדר, יו״ר דירקטוריון חברת איג׳ימאר לספנות ולוגיסטיקה, הסוכן הבלעדי של חברת צים במצרים, אמר לעיתון מקומי כי הקו אותו היא מפעילה מספק שירות שבועי לאורך כל השנה לטובתם של היצואנים והיבואנים. לדבריו, בין השירותים של החברה הזו הפלגה ישירה בכל יום שישי מנמל דח׳ילה באלכסנדריה לנמל פיראוס ביוון, קונסטנצה ברומניה, ורנה בבולגריה ואיסטנבול בטורקיה. מדי יום שני מתקיימת הפלגה ישירה מנמל דח׳ילה  לנמלי חיפה ואשדוד בישראל, קופר בסלובניה וונציה באיטליה.

 

באשר לעונת הענבים המצרית, הנמשכת חודשיים, השירות של צים מספק שירות מיוחד ליצואנים לכל מדינות אירופה. מדובר בשירות שבועי ישיר ומהיר לנמלי קופר בסלובניה וונציה באיטליה, מאחר שנמלים אלו נחשבים לשערים הדרומיים של אירופה ודרכם עוברת הסחורה לצפון אירופה בתוך מספר ימים. ההפלגה לנמל קופר נמשכת כשלושה ימים מנמל דח׳ילה.

 

בדצמבר 2022 הצהיר בדר כי השירות של צים כלל בשנים האחרונות גם הובלת מכולות בקירור. הוא הזכיר, למשל, שירות לכיוון נמל מרסין בטורקיה מנמל דח׳ילה.