מצרים: הכנות לקראת ועידת האקלים של האו״ם

גורמים במגזר התעופה בוחנים את אמצעי האבטחה והביטחון בשדות התעופה במדינה לקראת הוועידה שתתקיים בעיר שארם א-שייח׳ בדרום סיני במהלך חודש נובמבר הקרוב


11:11 ,06.09.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

גורמים מצריים בכירים במגזר התעופה דנו אתמול באמצעי האבטחה והביטחון בשדות התעופה במדינה, וזאת במסגרת ההכנות לקראת אירוח ועידת האו״ם בנושא שינוי האקלים COP-27, שתתקיים בעיר שארם א-שייח׳ בדרום סיני במהלך חודש נובמבר הקרוב.

 

מוחמד עבאס, שר התעופה האזרחית, ערך אתמול ישיבה מורחבת בהשתתפות חברי הוועדה העליונה לביטחון תעופה ומתקנים, כדי לדון ב״אמצעי האבטחה ואמצעי הזהירות שקיימים בשדות התעופה במצרים״.

 

השר שיבח, על פי הודעת משרדו, את ״שיתוף הפעולה והתיאום הרציפים בין כל גורמי הביטחון המוסמכים והגופים הפועלים במגזר התעופה האזרחית״, והדגיש את ״הצורך במעקב רציף אחר אמצעי האבטחה תוך יישום הרמה הגבוהה ביותר בהתאם לתקנים הבינלאומיים לאבטחה ובטיחות״.

 

ובתוך כך עמר אבואלעינין, יו״ר מועצת המנהלים של חברת התעופה המצרית איג׳יפט אייר, הצהיר ביום ראשון כי היא פועלת להציע למשתתפים טיסות במחירים נוחים. החברה המצרית היא השותפה הרשמית של COP-27, ולפי אבואלעינין היא הקימה צוותי עבודה מיוחדים במגוון של תחומים כדי להיערך לאירוע.