מנכ"ל RJ מונה לנשיא מועצת המושלים של יאט"א

מועצת המושלים נחשבת לגוף החשוב בארגון והיא מורכבת מ-31 מנהלים כלליים של חברות תעופה החברות בארגון ומספרן כיום 240 חברות


00:00 ,05.06.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

מועצת המושלים נחשבת לגוף החשוב בארגון והיא מורכבת מ-31 מנהלים כלליים של חברות תעופה החברות בארגון ומספרן כיום 240 חברות
 
התקשורת בירדן מדווחת בהבלטה כי האסיפה הכללית של ארגון חברות התעופה הבינלאומי IATAאישרה בוועידה השנתית שלה שהסתיימה לאחרונה באיסטנבול את המלצת מועצת המושלים (הוועד הפועל) של הארגון לבחור את המהנדס סאמר אלמג'אלי, מנכ"ל חברת התעופה Royal Jordanian, כנשיא מועצת המושלים של הארגון. המינוי הינו לשנה עד ליוני 2009 - מועד הכינוס השנתי הבא הצפוי בקואלה למפור, בירת מלזיה.
 
אלמג'אלי משמש חבר במועצת המושלים של יאט"א משנת 2005 והוא כיהן כחבר בשלוש ועדות מרכזיות במועצה הן ועדת הנשיאות, ועדת הביקורת וועדת התכנון האסטרטגי. מועצת המושלים נחשבת לגוף החשוב בארגון והיא מורכבת מ-31 מנהלים כלליים של חברות תעופה החברות בארגון ומספרן כיום 240 חברות.
 
בירדן מדגישים כי אלמג'אלי, המחליף בתפקיד את פרננדו פינטו, מנכ"ל חברת התעופה של פורטוגל, הוא הבכיר הראשון המייצג חברת תעופה ממדינה ערבית הזוכה לתפקיד הרם בארגון חברות התעופה הבינלאומי.
 
סאמר אלמג'אלי משמש בתפקיד מנכ"ל חברת התעופה המלכותית של ירדן משנת 2001 והיה האחראי הישיר לתהליכי ההפרטה העמוקים אותם עברה החברה והצטרפותה לברית Oneworld.
 
אלמג'אלי הצהיר עם בחירתו כי ימשיך לטפל באתגרים העומדים בפני חברות התעופה ברחבי העולם דוגמת מחירי הדלק המאמירים, הצורך בייעול העבודה להבטחת שרידות, פישוט הליכים- e-ticketing, הגברת מעורבות הממשלות, הפחתת פליטת גזים ושמירה על חופש הטיסה ושמיים פתוחים.