מנהל שדה התעופה של ביירות: יש לנו תכנית חירום במקרה שהוא יותקף

לדברי מנהל שדה התעופה הראשי בלבנון תכנית החירום נותנת מענה לכל תרחיש של מקרה חירום שמתרחש בתוך שדה התעופה, והיא קובעת כיצד על עובדי שדה התעופה להתנהג במקרה של התקפה


10:38 ,30.07.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

מנהל שדה התעופה הבינלאומי של ביירות, פאדי אל-חסן, אישר אמש כי במקרה ששדה התעופה יותקף על ידי ישראל, קיימת תוכנית חירום שעודכנה לאחרונה, בתיאום בין מינהלת שדות התעופה ושירותי הביטחון. לדבריו, התכנית הזו נותנת מענה לכל תרחיש של מקרה חירום שמתרחש בתוך שדה התעופה, והיא קובעת כיצד על עובדי שדה התעופה להתנהג במקרה של התקפה.

 

אל-חסן, בראיון לתקשורת הערבית, הסביר כי החברות הפועלות בנמל התעופה של ביירות הן ״חברות התעופה החשובות בעולם״, ולכן הן שולחות משלחות ללבנון מעת לעת במטרה לבחון את תנאי האבטחה והבטיחות הכללית של שדה התעופה.

 

לדבריו, החברות הללו סבורות כי האמצעים שננקטו מספיקים כדי להמשיך בעבודתן בנמל התעופה הבינלאומי של ביירות, והוסיף כי כי אם לחברות הבינלאומיות הללו היה חשש של  ״אפילו אחוז אחד לגבי נמל התעופה״, כולל טענות שנשמעו בעבר על הימצאות טילים או אמל״ח אחר במתחם שלו, לא ניתן היה לאלץ אותן להמשיך להפעיל את טיסותיהן לשדה וממנו.