מכס ירדן ציין את יום המכס העולמי

שר האוצר הירדני הדגיש בדברים שנשא בכינוס את חשיבות פיתוח רשות המכס בירדן כחלק מתהליך השגת יציבות ופיתוח כולל בממלכה


00:00 ,16.02.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

שר האוצר הירדני הדגיש בדברים שנשא בכינוס את חשיבות פיתוח רשות המכס בירדן כחלק מתהליך השגת יציבות ופיתוח כולל בממלכה
 
יום המכס העולמי צוין בממלכת ירדן בכינוס חגיגי. בכינוס השתתף שר האוצר הירדני, ד"ר חמד אלכסאסבה, לצד המנהל הכללי של רשות המכס הירדנית, ע'אלב אלסראיירה, ונציגים של רשויות מכס במדינות ערביות וזרות.
 
במהלך הכנס הוענקו תעודות הוקרה למנהלים קודמים של המכס הירדני ולעובדים מצטיינים. שר האוצר הירדני הדגיש בדברים שנשא בכינוס את חשיבות פיתוח רשות המכס בירדן כחלק מתהליך השגת יציבות ופיתוח כולל בממלכה והדגיש את ההליכים המתקדמים בהם נקט המכס הירדני להפחתת מכסים על סחורות ומוצרים ואף מתן פטורים וזאת במטרה להגביר את התחרות בשוק המקומי ולסייע לממלכה להתמודד מול האתגרים הכלכליים וההתפתחויות בעולם.
 
העיתון הירדני "אלדוסתור" מציין כי שר האוצר הירדני הזכיר בנוסף את תפקידה הפעיל של רשות המכס בהגברת הפעילות הכלכלית, הקלה על מעבר סחורות, כניסת השקעות זרות וכן חיזוק הביטחון הכלכלי הלאומי והשמירה על המרקם החברתי בממלכה.
 
שר האוצר של ירדן הצביע על חשיבות השלמת תהליכים של מחשוב במכס ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת בעבודת המנהל לשיפור השירות.
 
מנהל המכס הירדני הדגיש בדבריו את חשיבות הגברת שיתוף הפעולה עם רשויות מכס במדינות אחרות וחתימה על הסכמי שיתוף פעולה בתחום המכס. עוד נמסר כי שיאו של הכינוס היה בהקרנת סרט אשר גולל את סיפור התפתחות רשות המכס בירדן ותוכניות הפיתוח לעתיד.