מארסק פתחה מתקן קירור נוסף בדובאי

המתקן החדש ממוקם אסטרטגית בתוך עיר התעשייה של דובאי, ומציע קישוריות משופרת למוקדי תחבורה ולוגיסטיקה מרכזיים, לרבות נמל ג׳בל עלי, נמל התעופה הבינלאומי אל מקטום ומסוף משא של רכבת אתיחאד


09:41 ,10.07.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

מתקן האחסון בקירור החדש של מארסק בדובאי משתרע על שטח של 13,000 מ״ר, ומהווה את מרכז האחסנה וההפצה השלישי של מארסק בדובאי. המתקן החדש ממוקם אסטרטגית בתוך עיר התעשייה של דובאי, ומציע קישוריות משופרת למוקדי תחבורה ולוגיסטיקה מרכזיים, לרבות נמל ג׳בל עלי, נמל התעופה הבינלאומי אל מקטום ומסוף משא של רכבת אתיחאד. בנוסף, הוא מציע גישה ישירה לכביש להפצה מהירה ברחבי איחוד האמירויות.

 

מנכ״ל מארסק איחוד האמירויות, עומאן וקטאר, כריסטופר קוק אמר: ״הביקוש לחומרים מתכלים הדורשים אחסון קר עולה באיחוד האמירויות בגלל האוכלוסייה הגדלה והתיירות האיתנה, וכתוצאה מכך ביקוש מוגבר למזונות מיוחדים מבלי לפגוע בשלמות המוצר״. קוק הדגיש כי המתקן החדש יבטיח פתרונות שרשרת קרה ללא הפרעות, ושמירה על איכות החומרים המתכלים כדי לענות על הצרכים של משתמשי הקצה.

 

ה-Cold Store של Maersk מציעה מגוון של פעולות מימוש B2B ו-B2C מסביב לשעון, כולל פתרונות מסחר אלקטרוני לקמעונאים, מפיצים והצעות ערך מוסף כולל אריזה משותפת, תיוג ואריזה מחדש, עגינה צולבת וגם משלוחי ״מייל אחרון״ לחנויות קמעונאיות.

 

יתרה מכך, המתקן מצויד במערכת ניהול מחסנים מתקדמת, המאפשרת נראות ברורה ברמת הזמנת רכש (PO) או מק״ט, ומאפשרת ללקוחות לנטר את הסחורה שלהם בצורה יעילה ואפקטיבית.

 

מחברת מארסק נמסר כי עם שטח העמדה של 12,500 משטחים במתקן החדש של Cold Store, מארסק שואפת לענות על הביקוש הגובר לאחסון קפוא, מקורר וסביבה באיחוד האמירויות.