מארסק משיקה שירות פידר חדש בין פורט סעיד לגנואה

מארסק הסבירה בהודעתה כי שירות זה נועד לצמצם את זמני המעבר בין 5 ל-21 ימים מאסיה לצפון איטליה, בהתאם למקום היציאה של מקור הסחורה בבוסאן בקוריאה, או שנגחאי, נינגבו, יאנטיאן, ושקאו בסין


11:20 ,30.06.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ההובלה הימית מולר-מארסק הכריזה על שירות פידר חדש בין פורט סעיד, הכניסה הצפונית של תעלת סואץ בים התיכון, לבין שער ואדו בנמל גנואה האיטלקי, אחד הנמלים החשובים והעמוסים ביותר במדינה. בהצהרה שפרסמה מארסק, ביום רביעי נאמר כי הספינה הראשונה במסגרת השירות החדש הזה, עם מטען של 3,000 TEU, תעזוב את טרמינל המכולות SCCT של תעלת סואץ, מזרחית לפורט סעיד, ב-8 ביולי ותגיע לנמל גנואה ב-14 ביולי.

 

מארסק הסבירה בהודעתה כי שירות זה נועד לצמצם את זמני המעבר בין 5 ל-21 ימים מאסיה לצפון איטליה, בהתאם למקום היציאה של מקור הסחורה בבוסאן בקוריאה, או שנגחאי, נינגבו, יאנטיאן, ושקאו בסין, נוכח סביבת הפעילות הבלתי צפויה הקיימת נכו להיום בשוק.

 

הטרמינל במזרח פורט סעיד שמהווה מוקד שילוח במזרח הים התיכון פועל מאוקטובר 2004. הבעלות על הטרמינל נחלקת באופן הבא: 55% מהמניות בבעלות APM COSCO, 10% בבעלות רשות תעלת סואץ וחברות הבת שלה, 5% על ידי הבנק הלאומי של מצרים בעוד שהמגזר הפרטי המצרי מחזיק ב-10% מהבעלות.