ירדן: קבוצה בינלאומית זכתה במכרז להרחבת שדה התעופה בג'יזה

המכרז כולל בניית בית נתיבות חדש בשטח של 83 אלף מ"ר בהשקעה של 450 מיליון דולר. השלמת הפרויקט צפויה בשנת 2010. עבודות החפירה והקמת התשתיות יחלו בעוד כחודש


00:00 ,26.04.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

המכרז כולל בניית בית נתיבות חדש בשטח של 83 אלף מ"ר בהשקעה של 450 מיליון דולר. השלמת  הפרויקט צפויה בשנת 2010. עבודות החפירה והקמת התשתיות יחלו בעוד כחודש

בירדן הוכרז רשמית כי הקבוצה הבינלאומית בראשות החברה הצרפתית ADB המנהלת את שדות התעופה של פריז זכתה במכרז הבינלאומי להרחבת שדה התעופה ע"ש המלכה עלייא בג'יזה שליד בירת ירדן רבת עמון.

הקבוצה הצרפתית כוללת בנוסף לחברת שדות התעופה של פריז גם את חברת J&B מקפריסין, חברת ההשקעות של אבו דאבי וחברת הקבלנות "נור" מכווית. המכרז כולל בניית בית נתיבות חדש בשטח של 83 אלף מ"ר בהשקעה של 450 מיליון דולר. השלמת הפרוייקט צפויה בשנת 2010.

הקמת הפרוייקט תתבצע בשיטת BOT למשך 25 שנה. עבודות החפירה והקמת התשתיות יחלו בעוד כחודש ועל פי ההסכם יחלו עבודות הקמת בית הנתיבות החדש בתוך שישה חודשים.

יש לציין כי 6 קבוצות בינלאומיות הגיעו לקו הסיום במכרז להרחבת שדה התעופה ע"ש המלכה עלייאא בג'יזה ליד רבת עמון במטרה להרחיב את יכולת הקליטה שלו ל-9 מיליון נוסעים בשנה בהתאם לתוכניות שהכינה חברת התכנון הבריטית "פוסטר בארטנז".