דובאי: צפויה תנועת שיא בשדה התעופה במהלך החגים הנוצריים

ה-2 בינואר צפוי להיות היום העמוס ביותר, כאשר מספר הנוסעים יגיע לכ-257 אלף נוסעים. העלייה בתנועת הנוסעים בדצמבר נובעת משילוב של גורמים כולל זרם עונתי של מבקרים, המונדיאל בקטאר והאטרקטיביות של דובאי כיעד תיירות מועדף


10:34 ,29.12.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

בנמל התעופה הבינלאומי של דובאי צופים שהתנועה תגיע לכ-2 מיליון נוסעים במהלך שמונת הימים שהחלו ביום שלישי השבוע, עם מספר יומי ממוצע של 245,000 נוסעים שנכנסים לדובאי ושיוצאים ממנה. ה-2 בינואר צפוי להיות היום העמוס ביותר, כאשר מספר הנוסעים יעלה לכ-257,000.

 

זה קורה אחרי שבשבועות האחרונים המספר היומי הממוצע של הנוסעים בשדה התעופה של דובאי רשם התאוששות והגיע לרמות דומות של טרום-המגיפה, על רקע ההתאוששות שחווה מגזר התיירות במהלך 2022. העלייה בתנועת הנוסעים בדצמבר נובעת משילוב של גורמים כולל זרם עונתי של מבקרים, המונדיאל בקטאר והאטרקטיביות של דובאי כיעד תיירות מועדף.

 

הרשויות בשדה התעופה של דובאי פרסמו מספר טיפים והנחיות כדי להבטיח חוויית נסיעה חלקה ונוחה לכל הנוסעים למרות העומס הצפוי. בין השאר ניתנה המלצה שילדים מעל גיל 12 יכולים להשתמש בשערים חכמים כדי להאיץ את תהליך ביקורת הדרכונים. כמו כן מומלץ להגיע לשדה התעופה מוקדם יותר, לנצל את שירות הצ׳ק-אין המקוון או השירות העצמי כדי לחסוך זמן ומאמץ, וכן להשתמש במטרו של דובאי כדי להגיע אל שדה התעופה ולצאת ממנו כדי להימנע מפקקי תנועה למי שמשתמש ברכב.