דובאי: נמל התעופה שומר על מעמדו בזירה הבינלאומית

הנתונים הצביעו על כך שתפוסת המושבים של הנוסעים הבינלאומיים דרך נמל התעופה הבינלאומי של דובאי הגיעה ל-3.54 מיליון מושבים בדצמבר


12:33 ,30.12.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

במהלך חודש דצמבר, נמל התעופה הבינלאומי של דובאי שמר על מעמד הבכורה בין שדות התעופה בעולם מבחינת מספר הנוסעים הבינלאומיים, על בסיס קיבולת מושבים. כך עולה מנתוני דצמבר שפרסמה אתמול חברת OAG הבריטית, המתמחה בנתוני נסיעות גלובליים. הנתונים הצביעו על כך שתפוסת המושבים של הנוסעים הבינלאומיים דרך נמל התעופה הבינלאומי של דובאי הגיעה ל-3.54 מיליון מושבים בדצמבר, הבדל של יותר ממיליון מושבים בהשוואה למתחרה הקרוב ביותר - נמל התעופה הית׳רו בלונדון, שדורג במקום השני עם 2.5 מיליון מושבים. נמל התעופה של אמסטרדם הגיע למקום השלישי עם 2.42 מיליון מושבים.

 

הנתונים הצביעו על כך שהסיבה העיקרית לכך ששדה התעופה הבינלאומי של דובאי שמר על ההובלה בקיבולת המושבים לנוסעים בינלאומיים נובעת מהבנייה מחדש של קיבולת המושבים בחברת Emirates Airlines. באשר לתפוסת המושבים של הנוסעים באופן כללי (טיסות בינלאומיות ופנים) בחודש דצמבר, נמל התעופה הבינלאומי של דובאי הגיע למקום השני, אחרי שדה התעופה הבינלאומי של הארטספילד - ג׳קסון אטלנטה, אשר קיבולת המושבים לנוסעים בינלאומיים ומקומיים הגיעה יחד ל-4.41 מיליון מושבים. שדה התעופה הבינלאומי של דאלאס-פורט וורת׳ דורג במקום השלישי, עם קיבולת מושבים של 3.53 מיליון מושבים בדצמבר.