דובאי: הסכם להקמת מתחם לוגיסטי בפארק התעשיות הלאומי

במסגרת ההסכם קבוצת הנדל״ן ״אלדאר״ מאבו דאבי תממן ותפתח פרויקט לבניית מתחם ובו מתקנים לוגיסטיים בשטח כולל של 144 אלף מ״ר. פארק התעשיות הלאומי ממוקם בסמוך לנמל ג׳בל עלי ונמל התעופה הבינלאומי אל מכתום


10:03 ,16.07.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת הנדל״ן מאבו דאבי ״אלדאר״ הודיעה כי חתמה על הסכם אסטרטגי עם קבוצת ניהול הנמלים מדובאי DP World. במסגרת ההסכם היא תממן ותפתח פרויקט לבניית מתחם ובו מתקנים לוגיסטיים בשטח כולל של 144 אלף מ״ר. הפרויקט יוקם ב״פארק התעשיות הלאומי״ בג׳בל עלי שבדובאי והעבודות תחלנה כבר ברבעון הרביעי של 2024. 

 

כחלק מהשותפות הזו עם DP World, אלדאר תוכל לפתח ולהחכיר נכסים לוגיסטיים בתוך פארק התעשיות הממוקם בסמוך לנמל ג׳בל עלי ונמל התעופה הבינלאומי אל מכתום.

 

לקוחות היעד של הפרויקט הם ספקי שירותי לוגיסטיקה, חברות מסחר אלקטרוני וקמעונאים המעוניינים להתרחב או לעבור למתחם. בין השאר, הפרויקט יכלול שלושה מבנים המורכבים מיחידות טרומיות, הניתנות לשינוי כדי לספק למתקנים לוגיסטיים חללים גמישים המסוגלים להכיל דייר אחד או מספר דיירים. על פי ההסכם, שנחתם אתמול, אלדאר תיקח על עצמה את פיתוח הפרויקט על כל שלביו, החל מהקונספט והעיצוב הבסיסי, וכלה בעבודת ההטמעה והניהול.