בחריין: חברת שדה התעופה חתמה על הסכמים בשווי 167 מיליון דולר

בין ההסכמים שחתמה חברת שדה התעופה של בחריין נציין חוזה עם חברת התעופה Gulf Air לבניית האנגר חדש; הסכם עם SITA להשקת טכנולוגיה ביומטרית חדישה ומתקדמת בשדה התעופה; וכן הסכם עם DHL Express להרחבת פעילותה


11:27 ,28.11.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת שדה התעופה של בחריין, הישות האחראית על ניהול ותפעול נמל התעופה הבינלאומי של בחריין, הודיעה כי חתמה על הסכמים הקשורים לתשתיות, מתקנים ושירותים של נמל התעופה בשווי של כ-167 מיליון דולר במהלך קיומו של הסלון הבינלאומי של בחריין השנה.

 

בהזדמנות זו, אמר מנכ״ל החברה, מוחמד יוסף אל-בינפלאח, כי במהלך שלושת ימי התערוכה, הצליחה החברה ליצור שותפויות חשובות עם נותני שירות בולטים ושותפים אסטרטגיים דבר שיסייע לה לשדרג את הפעילות בשדה התעופה. הוא הסביר שהשקעה בפיתוח מערכות טכנולוגיות, מידע ותקשורת, תשתיות הובלה ולוגיסטיקה הם חלק מאסטרטגיית הצמיחה של נמל התעופה.

 

אל-בינפלאח הדגיש כי המהדורה של הסלון השנה הייתה חשובה במיוחד שכן היא סימלה חזרה לשגרה לאחר הפסקתו עקב המגיפה. כמו כן, מהדורה זו הייתה הראשונה שהתקיימה לאחר פתיחת טרמינל הנוסעים החדש בנמל התעופה הבינלאומי של בחריין.

 

יצוין כי בין ההסכמים שחתמה חברת שדה התעופה של בחריין חוזה עם חברת התעופה Gulf Air לבניית האנגר חדש; הסכם עם חברת Beyon Solutions הבחריינית שתספק תמיכה משולבת 24/7 לתשתית הרשת בנמל התעופה הבינלאומי של בחריין, הסכם עם SITA להשקת טכנולוגיה ביומטרית חדישה ומתקדמת בשדה התעופה; וכן הסכם עם DHL Express להרחבת פעילותה.