אראמקו הסעודית ו-DHL יקימו מרכז לוגיסטי מתקדם

המרכז יענה על הצרכים של חברות הפועלות במגזרי התעשייה, האנרגיה, הכימיקלים והפטרוכימיה, כך לפי סוכנות העיתונות הסעודית. המיזם המשותף צפוי להיות תפעולי עד 2025


10:41 ,21.03.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

ערב הסעודית מתעתדת להקים מרכז עולמי חדש לשירותי רכש ולוגיסטיקה, הנתמך על ידי בינה מלאכותית וטכנולוגיות דיגיטליות. לפי הסעודים, זה יהיה המרכז הראשון מסוגו באזור. ענקית האנרגיה הסעודית אראמקו וחברת הלוגיסטיקה העולמית DHL הודיעו ביום שני על חתימת הסכם להקמת המרכז החדש, שמטרתו ״לתרום לשיפור היעילות והקיימות של שרשרת האספקה״.

 

המרכז יענה על הצרכים של חברות הפועלות במגזרי התעשייה, האנרגיה, הכימיקלים והפטרוכימיה, כך לפי סוכנות העיתונות הסעודית. המיזם המשותף צפוי להיות תפעולי עד 2025. בשלב ראשון, צפוי שהפרויקט יתמקד בפעילות בתוך הממלכה, עם אפשרות להרחיב את שירותיו בעתיד כך שיכללו את אזור המזרח התיכון וצפון אפריקה.

 

לפי היזמים, המרכז המתוכנן אמור להעניק ערך מוסף לאספקת שירותי רכש, ניהול מחסנים ומלאי, הובלה, שירותי לוגיסטיקה הפוכה, יישום שיטות עבודה מומלצות בתעשייה, ברכש וניהול שרשרת האספקה, כמו גם אימוץ פתרונות בני קיימא בתחום שרשרת האספקה, הובלה ואחסנה. המרכז החדש צפוי גם להפחית את העלות התפעולית של החברות שישתמשו בו ויתרום להפחתת פליטת הפחמן הנובעת מפעילותן.