Royal Jordanian: עלייה בהכנסות הובלת מטענים ברבעון השלישי של 2006

חברת התעופה רשמה עלייה של 12% בהיקף המטענים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. החברה דיווחה במקביל על כוונתה להרחיב את שירות המטענים ליעדים נוספים


00:00 ,21.11.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה רשמה עלייה של 12% בהיקף המטענים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. החברה דיווחה במקביל על כוונתה להרחיב את שירות המטענים ליעדים נוספים
 
חברת התעופה המלכותית של ירדן, Royal Jordanian, רשמה ברבעון השלישי של שנת 2006 עלייה של 9% בהכנסות מהובלת מטענים. החברה רשמה עלייה של 12% במטענים שהובלו במטוסי המטען של החברה לעומת התקופה המקבילה אשתקד.


המהנדס סאמר אלמג'אלי, מנכ"ל חברת התעופה, הביע שביעות רצון מהנתונים המבטאים גידול בהובלת מטענים, והוסיף כי תחום זה מהווה תומך מרכזי לתחום הטסת הנוסעים בחברה מבחינת הגדלת ההכנסות. לדבריו, עקב העלייה שנרשמה, RJ צפויה להרחיב את מספר היעדים לטיסות מטענים במזרח התיכון בתקופת החורף על מנת לשמור על המומנטום שהושג ולהיענות לצורך בשוק תוך ניצול מיקומה הגיאוגרפי האסטרטגי של ירדן.


הרחבת היקף טיסות המטען משתלב בתוכנית הפיתוח של החברה בתחום הטסת מטענים הכוללת שיפוץ המחסנים בנמל התעופה על שם המלכה עלייא ליד רבת עמון. החברה טסה ל-28 יעדים ומשתמשת בשני מטוסי מטען מסוג איירבוס 310. בין היעדים של RJ נציין את ביירות, בגדאד, תל אביב, לונדון, מאסטריכט, ניו יורק. לכך מצטרפת הובלת מטענים במטוסי נוסעים ל-43 יעדים נוספים.
 
בתוך כך הודיעה החברה על הכנסתו לשירות של מטוס נוסעים חדש מסוג איירבוס 320 וזאת במסגרת תוכנית לחידוש צי המטוסים שברשותה. מטוס זה הוא האחרון בעסקה של 6 מטוסים חדשים מסוג איירבוס 320 ו-321 שהכניסה החברה לשירות בעשרת החודשים האחרונים. החברה מתעתדת להכניס לשירות בקרוב 7 מטוסים מדגם "אמפרייר 195" בני מאה מקומות כל אחד מתוצרת ברזיל שנועדו לשרת בקווים הקצרים של החברה. בכך מגיע צי המטוסים של חברת התעופה המלכותית הירדנית ל-24 מטוסים כאשר בכוונתה להגיע ל-30 מטוסים תוך שלוש שנים.