RJ: נהלים חדשים לפני עלייה למטוס

החברה קוראת לנוסעים להגיע שעתיים עד שלוש שעות לפני הטיסה וזאת בשל שיפוצים המתבצעים בימים אלה בתשתיות בשדה התעופה על שם המלכה עליאא ברבת עמון


00:00 ,26.11.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה קוראת לנוסעים להגיע שעתיים עד שלוש שעות לפני הטיסה וזאת בשל שיפוצים המתבצעים בימים אלה בתשתיות בשדה התעופה על שם המלכה עליאא ברבת עמון
 
חברת התעופה המלכותית של ירדן Royal  Jordanian פרסמה הודעה הקוראת לנוסעים להגיע לשדה התעופה ברבת עמון זמן מספיק לפני ההמראה.
 
החברה הודיעה לנוסעיה ליעדים בארה"ב וקנדה להתייצב בשדה התעופה הבינלאומי של רבת עמון שלוש שעות לפחות לפני ההמראה המיועדת ואילו לנוסעים ליעדים אחרים להתייצב בשדה התעופה שעתיים לפני ההמראה וזאת על מנת להשלים את הליכי הנסיעה.
 
בהודעת החברה אשר פורסמה בשיתוף משרד התחבורה הירדני נמסר, כי הבקשה מהנוסעים להקדים את הגעתם לשדה התעופה לפני טיסות יוצאות נובעת מהשיפוצים המתבצעים בימים אלה בתשתיות בשדה התעופה על שם המלכה עליאא ברבת עמון.
 
החברה הירדנית הבהירה כי על מנת לשמור על תנועת נוסעים מתוזמנת תסגור את דלפקי הצ'ק אין לנוסעים בטיסות לארה"ב וקנדה ששים דקות לפני ההמראה ואילו שערי העלייה למטוס ייסגרו חמש עשרה דקות לפני מועד ההמראה.
 
בטיסות לשאר היעדים, ייסגרו הדלפקים בפני הנוסעים 45 דקות לפני ההמראה ושערי העלייה למטוס ייסגרו עשר דקות לפני הטיסה. בנוסף, בטיסות הפנים לעקבה ייסגרו דלפקי הצ'ק אין 20 דקות לפני מועד ההמראה ושערי העלייה למטוס ייסגרו חמש דקות לפני ההמראה. החברה הדגישה בהודעתה כי לא תוכל לחרוג מנהלים ומועדים אלה מכל סיבה שהיא וביקשה מהנוסעים לעמוד בזמנים שנקבעו.