המעבר לטרמינל המזרחי נועד לפתור את בעיית השוקע של כניסת האוניות הגדולות בנות 8,200 TEU בשירותים מסוימים וכן לתת פתרון לבעיית העומס בטרמינל המערבי
חברת הספנות K Line החליטה לעבור לעבוד במסוף המכולות בנמל פורט סעיד מזרח. כך מדווחים מקורות בתחום הספנות במצרים. נציין כי קו הספנות שלK Line החל לפקוד את מסוף המכולות בנמל פורט סעיד מערב מאז חודש נובמבר 1998 דהיינו לפני כעשר שנים ובשנת 2007 הגיע מספר המכולות שנפרקו ונטענו במסוף פורט סעיד מערב באמצעות החברה ל-300 אלף מכולות 40 רגל. החברה הודיעה לאחרונה לנמל פורט סעיד כי תחל להפעיל אוניות מכולה הנושאות מטען של 8,200 מכולות אשר אורכה 334 מטר, וזאת החל ממחצית שנת 2008.
הקווים אשר יחלו לפקוד את נמל פורט סעיד מזרח הם AME, AES3, AES2.
סוכנה של חברת K Line בישראל, חברת מנו ספנות, אישרה את הדברים וציינה כי החל מאמצע מאי יתחילו חלק מהשירותים שחברת K Lineמפעילה מהמזרח הרחוק לפקוד את הטרמינל המזרחי של נמל פורט סעיד. נציין כי נמל פורט סעיד מזרח נהנה מעומק רציף של 16 מטר באורך 1,200 מטרים, דבר המאפשר עגינת אוניות מכולה הנושאות מכולות של 5,500 מכולות ויותר.
לדברי מנו ספנות, המעבר לטרמינל המזרחי נועד לפתור את בעיית השוקע של כניסת האוניות הגדולות בנות 8,200 TEU בשירותים מסוימים וכן לתת פתרון לבעיית העומס בטרמינל המערבי של נמל פורט סעיד וכך לתת מענה טוב לדרישת הלקוחות.
מסוכנות מנו ספנות נמסר כי פתרון זה ישפר משמעותית את זמני ההפלגה ביצוא וביבוא דרך נמל פורט סעיד.
K Line תחל לפקוד את פורט סעיד מזרח
המעבר לטרמינל המזרחי נועד לפתור את בעיית השוקע של כניסת האוניות הגדולות בנות 8,200 TEU בשירותים מסוימים וכן לתת פתרון לבעיית העומס בטרמינל המערבי
00:00 ,13.04.2008
עשוי לעניין אותך
חילופי הסחר בין מצרים וסעודיה בשווי 2.9 מיליארד דולר
מצרים: רכישת כרטיסים לרכבת באינטרנט
מעבר ניצנה: משאיות תקועות בצד המצרי מאיימות על הסחר בין ישראל ומצרים
תעלת סואץ: 6% גידול בהכנסות עם העלאת תעריפי המעבר
נוראסיה: הרחבת שירות IMEX לצפון אירופה
Etihad: גידול של 40% במספר הנוסעים ברבעון הראשון של 2008