Egypt Air: ירידה של 50% בתפוסת המושבים

חברת התעופה המצרית מתקשה להתאושש מפגיעתה של המהפכה במדינה בתחילת השנה. הפגיעה במספר הנוסעים מתבטאת בשיעור של 8,000 איש בממוצע ביום. החברה דוחה את מועד טיסותיה הישירות לבגדאד ואירביל


00:00 ,14.07.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה המצרית Egypt Air, הודיעה כי היקף תפוסת המושבים במטוסיה רשם נסיגה של 50% מאז תחילת מהפכת הלוטוס במצרים ב-25 לינואר 2011.

החברה המצרית מתקשה להתאושש מהפגיעה בתיירות למדינה מאז המהפכה והשר המצרי לתעופה אזרחית, עאדל מנאע, מסר כי הפגיעה במספר הנוסעים מתבטאת בשיעור של 8,000 איש ביום בממוצע, בכלל זה נוסעים ממדינות ערב או זרים.

לדבריו, הן חברת התעופה והן בתי המלון במצרים, עמוסים בביטולי הזמנות תוך שהוא מדגיש כי פעילות חברת התעופה המצרית מצטמצמת כיום לטיסות להבאת עולים לרגל למכה בעלייה לרגל שלא מן המניין (עומרה) ולהטיס אזרחים מצרים העובדים בחו''ל לביקורי קיץ במדינה בעיקר ממדינות המפרץ.

עקב המצב הקשה הודיעה Egypt Air על דחיית מועד חידוש טיסותיה הישירות מקהיר לבגדאד בירת עיראק ואירביל, בירת חבל כורדיסטאן בצפון עיראק. החברה התכוונה להפעיל החל מאמצע חודש יולי הנוכחי שבע טיסות שבועיות לעיראק, ארבע מהן לשדה התעופה של בגדאד ושלוש לאירביל וזאת באמצעות מטוס מדגם איירבוס A320 המכיל 145 מושבים.