Air Arabia מרחיבה פעילותה לירדן

פתחה חברה תעופה חדשה בירדן אשר תפעיל טיסות ישירות למספר יעדים באירופה וצפון אפריקה מבסיסה בשדה התעופה הבינלאומי על שם המלכה עליאא


00:00 ,04.07.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

פתחה חברה תעופה חדשה בירדן אשר תפעיל טיסות ישירות למספר יעדים באירופה וצפון אפריקה מבסיסה בשדה התעופה הבינלאומי על שם המלכה עליאא

 
חברת התעופה Air Arabia הפועלת בתחום הטיסות בעלות נמוכה low-cost מנסיכות אלשארג'ה, אחת משבע הנסיכויות המרכיבות את איחוד הנסיכויות הערביות, ממשיכה בהתרחבות.
 
לאחר קבלת הזיכיון להפעלת טיסות משדה התעופה של אלכסנדריה במצרים, הודיעה החברה כי סיכמה עם חברה ירדנית לפתיחת מיזם משותף להקמת חברה אשר תפעיל טיסות בעלות נמוכה בירדן.
 
החברה החדשה Air Arabia Jordan צפויה להיות חברת התעופה הראשונה הפועלת בתחום זה בממלכה, והיא תפעיל טיסות ישירות למספר יעדים באירופה, המזרח התיכון וצפון אפריקה מבסיסה בשדה התעופה הבינלאומי על שם המלכה עליאא ליד רבת עמון.
 
החברה הודיעה על הקמת המיזם המשותף עם קבוצת ההשקעות הירדנית Tantash Group ובכך יגדל מספר התחנות אותן היא מפעילה באזור לארבע לאחר אלשארג'ה (2004), קזבלנקה (אפריל 2009) ואלכסנדריה (יוני 2010).
 
חברת הניהול של שדה התעופה ברבת עמון Airport International Group (AIG) בירכה מצדה על ההסכם וציינה כי הוא עשוי להביא להרחבת הפעילות בשדה התעופה על שם המלכה עליאא.
 
נשיא החברה קורטיס גראד מסר כי עבודות ההרחבה והשיפוץ של שדה התעופה ברבת עמון בכלל זה הקמת טרמינל נוסעים חדש בשטח של 100,000 מטר מרובע בהן מושקע סכום של 750 מיליון דולר נועדו להתמודד עם גידול במספר הנוסעים וכמות חברות התעופה הפוקדות את השדה בבירת הממלכה.