הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים שבמשרד התמ"ת תשיק החודש מסלול חדש לעידוד השיווק לחו"ל, המתמקד בצרכי היצואן הבודד: החזר בהיקף של עד 50% על הוצאות שיווק מאושרות בחו"ל.
בנוסף לסלול משודרג של עידוד השיווק בחו"ל של מאגדי תוכניות, תשקיע הקרן 70 מיליון שקל בתוכנית, שתאפשר ליצואנים ליהנות מהחזר ההשקעה על הוצאות שיווק בחו"ל בהיקף של עד 50% מסך התוכנית השיווקית המאושרת שתתבצע במהלך שנת פעילות בחו"ל. יצואנים קטנים יזכו להטבה ייחודית ולא יידרשו להחזיר את הכסף.
המסלול החדש הוא פרי יוזמה משותפת עם התאחדות התעשיינים ומתוקצב בהיקף של כ-35 מיליון שקל. המסלול מתמקד בצרכים ייחודיים של חברות ויצואנים, המעוניינים להרחיב משמעותית את פעילותם העסקית בחו"ל, אך לאו דווקא במודל הפעלה של מאגד חברות.
המסלול החדש יציע מגוון ונרחב יותר של החזר הוצאות שיווק, החל מאחזקת משרדים בחו"ל, פרסום, איסוף מידע, נסיעות, השתתפות בתערוכות ובכנסים, רישום פטנטים ואף הוצאות לתחומים ספציפיים, כגון צרכי ההוצאות הייחודיות לסרטים.
בשני המסלולים המוצעים ליצואנים, החזר הכסף הינו תלוי הצלחה, שתימדד במהלך חמש שנים הבאות לאחר סיום התוכנית.