הבית הלבן ממנה גנרל בדימוס לטיפול בצוואר הבקבוק בשרשרת האספקה

"ממשל ביידן-האריס עשה התקדמות אדירה בטיפול בשיבושים בשרשרת האספקה ​​שראינו בזמן המגיפה", אמר גנרל בדימוס ליונס. "אני מצפה להפשיל שרוולים ולהמשיך לערב בעלי עניין בתעשייה, בעבודה ובנמלים כדי לשפר את הנזילות של שרשראות האספקה ​​שלנו״


14:42 ,29.05.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

הבית הלבן ומשרד התחבורה של ארה"ב הודיעו ביום שישי על מינויו של הגנרל בדימוס סטיבן ר. ליונס, לשעבר מפקד פיקוד התחבורה של ארה"ב (USTRANSCOM), כשליחו החדש של ממשל ביידן לטפל בצווארי הבקבוק בשרשרת האספקה, להאיץ את תנועת הסחורות בכדי להביא להורדת העלויות עבור הצרכנים האמריקאים.

 

ליונס ייקח לידיו את תפקיד שליח הממשל לנמלים ושרשרת האספקה והוא יעמוד בראש כוח משימה ​​של ממשל ביידן-האריס מג'ון ד' פורקארי, שהיה שליח הממשל מאז אוגוסט 2021. בתפקידו החדש, הוא יעבוד עם המחלקה האמריקאית של תחבורה (USDOT), המועצה הלאומית לכלכלה של הבית הלבן (NEC), נמלים, רכבות, הובלות וחברות פרטיות אחרות ברחבי שרשראות האספקה ​​של המדינה כדי להמשיך לטפל בבעיות בשרשרת האספקה.

 

לרשות ליונס ניסיון של שלוש שנים בפיקוד על USTRANSCOM, מפקדת לחימה של משרד ההגנה, האחראית על תיאום שירותי התחבורה עבור הצבא והממשלה האמריקאית, משנת 2018 עד 2021.

 

נזכיר כי כוח המשימה של של הממשל​​הוקם ביוני 2021 כדי לטפל ב"אי ההתאמה בין היצע וביקוש" על רקע ההתאוששות הכלכלית ממגיפת COVID-19. שר התחבורה פיט בוטיג'יג מוביל את ההתמקדות של כוח המשימה בנושאי נמלים ומשאיות, בין היתר. הנהגת צוות המשימה כוללת גם את שר החקלאות טום וילסק בנושא מזון וחקלאות ומזכירת המסחר ג'ינה ריימונדו בנושא בניית בתים ומוליכים למחצה.

 

"ממשל ביידן-האריס עשה התקדמות אדירה בטיפול בשיבושים בשרשרת האספקה ​​שראינו בזמן המגיפה", אמר גנרל בדימוס ליונס. "אני מצפה להפשיל שרוולים ולהמשיך לערב בעלי עניין בתעשייה, בעבודה ובנמלים כדי לשפר את הנזילות של שרשראות האספקה ​​שלנו, לצמצם את עלויות המשלוח, ובסופו של דבר לחסוך כסף לעם האמריקאי".

 

"השליח ג'ון פורקארי עשה עבודה אדירה בהתמודדות עם אתגרים בכל שלב בשרשרת האספקה, וסחורות זזו מהר יותר ובמחיר סביר בגלל מעשיו", אמר שר התחבורה פיט בוטייג. "שרשרת האספקה ​​הגלובלית תישארנה שברירית כל עוד המגיפה תמשיך לשבש נמלים ומפעלים ברחבי העולם, ונשארה עבודה רבה לצמצום עיכובי משלוח ועלויות למשפחות אמריקאיות. אנו אסירי תודה על כך שגנרל ליונס, לשעבר מפקד פיקוד התחבורה של ארה"ב, ייקח על עצמו כעת את תפקיד שליח הנמלים ושרשרת האספקה, ויפעל בכל רמה של ממשל, עבודה ותעשייה כדי לחזק את שרשראות האספקה ​​של אמריקה".