אפילו נציגי רשות השידור מאיראן הגיעו

מספר שיא של 3,000 מפגשים לחברות הישראליות שהציגו בתערוכת הסלולר הגדולה בעולם, המסתיימת היום בברצלונה


11:32 ,27.02.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

היום (ה') תינעל בברצלונה תערוכת הסלולר הגדולה והחשובה בעולם – NWC 2014. במהלך ארבעת ימי התערוכה פקדו את ביתן מכון היצוא אלפי אורחים, שהפכו את הביתן לאחד ההומים בתערוכה, שריכז תשומת לב רבה במיוחד.  

 

בתערוכה קיימו החברות הישראליות המציגות למעלה מ-3,000 מפגשים עסקיים עם כ-120 החברות. סך הכל ביקרו בביתן הלאומי נציגים מ-50 מדינות. מדובר במספר שיא של מפגשים עסקיים בחמש השנים האחרונות, תוצאה של עבודה מאומצת של מכון היצוא בשיתוף מערך הנספחים של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה.

 

החברות הישראליות נפגשו, בין השאר, עם נציגים בכירים מחברות מובילות בתחומי התקשורת, המדיה והפיננסיים, ביניהן אמאזון, סיטי בנק העולמי, פייסבוק, סוני, טאטא ההודית, טלפוניקה, דויטשה טלקום, סמסונג, לנובו, חיוואווי, יאהו. ממכון היצוא נמסר, כי השנה הורגש ביקוש רב לפתרונות ולטכנולוגיות בתחום מחוות כף יד, תכני וידאו ופתרונות לרשתות LTE.

 

בביתן ישראל ביקר גם מנכ"ל  סיטי בנק העולמי מייקל קורבט, שבחן טכנולוגיות ישראליות לעולם הפיננסים. עם סיום ביקורו אמר: "ישראל היא המדינה שהכי מעניינת אותנו מבחינת חדשנות טכנולוגית".

 

עוד ביקר בביתן סמנכ"ל הפיתוח העסקי של אמאזון באירופה, גלן מילארד, שקיים מפגשים עסקיים עם כ-30 חברות ישראליות ומסר כי "אין לי ספק שהחדשנות והשאפתנות הישראלית יביאו ליצירתן של waze2 ו- Viber2 ואני כאן כדי לנסות זהות מי הן תהיינה".

 

נציגים של רשת שידור מאיראן ביקרו בביתן וגילו עניין בחברת לקסיפון הישראלית, שהמציאה ופיתחה שירות תרגום טלפוני סימולטני.

 

ניר פלטאו, מנהל שיווק בקבוצת MER מסר: "זהו כבוד גדול להציג בביתן הישראלי. השולחנות שלנו לא היו ריקים לרגע אחד ואנו מצפים לראות תוצאות בהמשך".

 

ליאור קוניצקי, משנה למנכ"ל מכון היצוא, סיכם את ההשתתפות הישראלית בתערוכה: "הביתן הישראלי הביא לידי ביטוי את העוצמה הטכנולוגית הישראלית בתערוכה, המכה של תעשיית הסלולר העולמית. במשך ארבעת ימי התערוכה המציגים הישראלים לא נחו לרגע. זוהי גאווה לעמוד פה ולראות את ההתפעלות של המבקרים בביתן מכל אחת ואחת מהטכנולוגיות".