אוריאל לין נבחר לוועד המנהל של ארגון לשכות המסחר העולמי

הוועד המנהל הוא המוסד העליון של ארגון לשכות המסחר העולמי. יחד עם לין, שנבחר כנציג המזרח התיכון ואפריקה, נבחר נציג איראן


00:00 ,15.12.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיא איגוד לשכות המסחר עו"ד אוריאל לין נבחר בשבוע שעבר לאחד מהמקומות הראשונים של הוועד המנהל של ארגון לשכות המסחר העולמי (World Chamber Federation – WCF) – ארגון המעסיקים הגדול בעולם.

בבחירות חשאיות, שנערכו בקרב 1,200 לשכות מסחר המייצגים 125 ארצות, נבחר לין למקום השישי ברשימת חברי הוועד המנהל של איגוד לשכות המסחר העולמי, המונה 20 איש.

הוועד המנהל הוא המוסד העליון של ארגון לשכות המסחר העולמי, הכולל את כל מדינות ערב, כמו גם כל לשכות המסחר באפריקה ובאמריקה הדרומית, וכלל לשכות המסחר באירופה ובארצות הברית.

הבחירה ב-WCF מפולגת ליבשות גדולות ולין נבחר ראשון בקטגוריה של המזרח התיכון ואפריקה. יחד עימו נבחר גם נשיא לשכת המסחר של איראן במקום ה-19.

בחירתו של לין מוסיפה לרשת הקשרים הענפה של איגוד לשכות המסחר עם מאות לשכות ברחבי העולם, כולל יבשות אפריקה והמזרח התיכון, לטובת חברי האיגוד, הנעזרים בה לקידום סחר החוץ ביבוא וביצוא.

במסגרת פעילותו של לין ב-WCF, הוא הציג, במפגש האחרון שנערך בהמבורג, טיוטת חוק יסוד להגדרת זכויות המעסיק. חוק זה הוא ראשון מסוגו בעולם ופרי יצירתה של לשכת המסחר תל אביב והמרכז. החוק זכה לתגובות חיוביות בקרב חברי הארגון.