450 מיליארד דולר מחפשים השקעה

השבוע נערך ביקור בארץ של נציגי קרן הון סיכון פינג אן, חברה בת של תאגיד סיני המדורג במקום ה-83 של רשימת החברות הגדולות בעולם של "פור'צן"


00:00 ,11.11.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

נציגי קרן הון סיכון הסינית פינג אן (Ping An Venture) מבקרים השבוע בישראל. הביקור, בהובלת הנספח המסחרי של משרד הכלכלה בשנחאי, אלעד גפני, יכלול ביקור במרכזי מחקר, מוסדות אקדמאים ומפגשים עם חברות ישראליות מובילות בתחום הציוד הרפואי וכן קרנות הון סיכון ישראליות, במטרה לאתר יעדי השקעה פוטנציאליים.

הקרן הסינית הינה חברה בת של תאגיד הביטוח הסיני Ping An Insurance, המחזיק בנכסים בשווי של כ-450 מיליארד דולר. החברה מדורגת במקום ה-83 ברשימת החברות הגדולות בעולם של המגזין הכלכלי "פורצ'ן". הכנסות חברת האם הסתכמו ב-2012 ב-53 מיליארד דולר.

קרן ההשקעות מתמקדת בהשקעות בתחום הציוד הרפואי והפארמה, מוצרי צריכה וכן בטכנולוגיות בתחומי התקשורת והמדיה.

על רקע החשיבות העולה של שנגחאי, חנך משרד הכלכלה בשנה שעברה נספחות מסחרית בעיר, שהוקמה על מנת לסייע לחברות ישראליות להשתלב בפעילות המסחרית הענפה בה.

גפני: "פינג אן אינו רק גוף השקעות, אלא מהווה את החברה הפרטית הגדולה ביותר בסין, שמעסיקה כ-700 אלף עובדים. תחת הנהלת החברה עומד הבנק הפרטי הגדול ביותר בסין וכן חברת הביטוח הפרטית. לחברה בסיס של 80 מיליון לקוחות בסין. שיתוף הפעולה עם החברה בכלל וקרן ההשקעות בפרט החל בתערוכה לציוד רפואי בדרום סין CMEF , בה הצגנו טכנולוגיות ישראליות בפני לקוחות פוטנציאליים בסין".